35 ❤️

4.9K 348 168
                                    

Geldim, gördüm, gidiyorum : )
Gelmişken, görmüşken iki çift cümle kurayım da açıklama boşuna gitmesin.

Sevgili Okurlar;
35. Bölüm "Mavi Gökyüzüm" bölümünü bitirdim hatta Yavuz Selim'e tatlı bir karakter fotosu bile koydum ama bilin bakalım niye bölümü yayınlamıyorum?

Boşyere benden dolayı bir neden aramayın ve bir kere olsun dönüp parlatmadığınız yıldıza, ufakta olsa yapmadığınız yorumlara bakın.

Bir yıldıza basıp, satır arası yorumları geçtim saatlerce verdiğim emek için "Emeğine sağlık yazarım" demek gerçekten bu kadar zor mu?

Ailemden ve sizden çalmamak adına ben uykumdan çalıyorum ve ciddi anlamda uykusuzluk çekiyorum. Gözlerim aşırı derecede ağrısa bile "Olsun okurlarını bekletme, biraz daha dayanabilirsin " diye ağrılarımı, yorgunluklarımı, uykusuzluklarımı geçiştirirken bunu hangi okurlar için yapıyorum?

Bugün yazarınız için biraz empati kurmanızı istiyorum.

Peki sizler benim yerimde olsaydınız nasıl hissederdiniz? İşte sizin karakterinizi gözler önüne serecek olan tam olarak bu soruya vereceğiniz cevaplar.

O yüzden sizden karakterinize ve kalbinize yakıştığı gibi davranmanızı ve yazarınıza ufakta olsa zaman ayırıp destek olmanızı istiyorum.

Hepiniz Allah'a emanet olun.

Sevgilerle...


Hanifta Hanım.

HANİFTAM (Dağ Çileğim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin