"Amcaaa!" Diye bağırarak kucağına atladığımda beni tuttu ve kucağına aldı. Etrafında döndürürken kıkırdamama engel olamadım.
"Benim minik tırtılım nasıl da büyümüş. Seni çok özledim."
"Bende seni amca. Bom nerede ? Yoksa kavga mı ettiniz? "
"Hayır, hayır. O yukarıdaydı. Görmedin mi ?" Dediğinde kafamı iki yana salladım. "Hayalet işte ne beklersin!"
"Ya kötü bir şey deme!"
"Kızımı da artık kucağından indir." Dedi babam aramıza katılırken. Amcam söylenerek beni kucağından indirdikten sonra babama sarıldı.
"Ne diye üzüyorsun minik tırtılımı! Sana demedim mi onu kızdırmak, üzmek, bunaltmak yok diye ?"
"Kendi yaptı her şeyi" diye söylendi babam.
"Yeni üyeler mi var ?" Dedi amcam. Onun baktığı yere baktığımızda Jisoo ve Jimin bizi izliyordu.
"Hayır, bu menajerim Jisoo ve kardeşi Jimin."
"Ne Jimin'i be ? Kendine gel." Dedi Kitty bize yaklaşırken. Amcamın karşısında durdu. "Yakışıklılık genetik sanırım. Ailenin erkekleri standart yükseltiyor. Ben Kitty Gang. Kitty hatta K bile gidebilirsin. Hangisi hoşuna giderse."
"Kitty o amcam. Yoongi duymasın. Flörtleşme zaten evli."
"Kahretsin!" Diye söylendiğinde amcam güldü ve elini onun omzuna atıp babama baktı.
"Arada iyi şeyler yapıyorsun! Çetenin neşesi artmış ben yokken baksana." Dedi gülerek. Bu Kitty'de güldürdü. Hep beraber eve çıktığımızda Namjoon'da amcamın hatırına barı birine bırakmış ve bizi takip etmişti. Sonunda salona yerleşmiştik ve amcamla Bom'a bilgilendirme yapmıştık.
"En iyisi olmuş." Dedi amcam
"Bence de. Cherry ne hem ? Jennie tek başına onları halleder. Ben bu iş birliğini onaylıyorum." Dedi Bom ona katılarak.
"Bom yapma." Diye lafa atladı babam sinirle. İkisi bir kaç saniye birbirine baktı...öldürecek gibi. Neyse ki bu onlar için normaldi. "Jennie oradaki çocuğu seviyor!"
"Ne ?" Dedi Bom bana bakarak. Sonra gülmeye başladı.
"Sevmek demeyelim. Sadece...hoş çocuk teyze. Babam her şeyi abartıyor."
"Ne yaparsan yap kader bir şekilde götüyle gülüyor bize desene." Dediğinde kaşlarım çatıldı. "Karma mı demeliydim ?"
"Karma daha uygun uzaylım." Dedi amcam keyifle. Bom kendini onun yanından kucağına terfi ettirdi ve parmakları çenesinin altını okşadı.
"Bence de uzaylım!" Dedi kıkırdayarak. Sonra tekrar bize döndü. "Size hedilere getirdik. O kadar güzel yerlere gittik ki muhteşemdi."
"Bir dahakine beraber gidelim. Ayrıca çok uzattınız. Babam sizin her an geleceğinizi söyledi ama ben geldiğim iki hafta oldu."
"2 aydır yoklar zaten." Dedi babam surat asarak. Desiti'deki tek dostlarının onu bu kadar uzun süre terk etmiş olmasına bozulmuştu tabi. Titreyen telefonuma baktım.
Gönderen: Psikopat
Hadi buluşalım."Benim gitmem lazım. Bir kaç işim var. Hem siz de dinlenin. Yoongi ve Lisa'da yolda"
"Ah tırtılımda mı döndü ?" Dedi amcam şaşkınlıkla. "Jiyong bunları bana neden söylemedin!?"
"Sana sinirliydi." Dedim ayağa kalkarken.
"Ayrıca tırtıl derken ? Umarım Yoongi değildir. Umarım, umarım, umarım."
"Yoongi' de diyor Kitty" diye araya girdim yoksa Umarım demeye devam edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost
Teen FictionRuby çok ünlü bir akristti. Tüm bu gösterişli hayat ona bazen boğucu geliyordu ama vazgeçmekte istemiyordu. Lakin bir gece yatağın üzerinde bir not bulduğunda her şey değişti. Eski hayatından, geride bırakıp kaçtığı hayatından birileri onun peşindey...