26

95 12 126
                                    

"Bir daha içmeyeceğim." Diye sızlandım. Yoongi acınacak halime güldü. "Şişt gülme. Başım ağrıyor."

"Sana ilaç getirdim." Dedi Jimin bir bardak suyla uzatırken. İç çekip suyu ve hapı ondan aldım. Avucundaki sargı bezini gösterdi. "Sanırım dün gece kan kardeş olmuşuz"

"Evet..Kitty ile ilginç bir gece yaşadık diyelim." Dedim sandalyeye oturup."İlaç için teşekkür ederim."

"Akşamdan kalma çorbası yapayım. Sen dinlen."

"Buna gerek yoktu."

"Sorun değil. Alışığım böyle durumlara. Çorba midene iyi gelir."

"Malze-"

"Yerlerini biliyorum." Dedi ve mutfakta dolanmaya başladı.

"Bu telefon sesi-"

"Babamdan geliyor." Dedi Yoongi. "Düzenli olarak telefonu çalıyor ama odadan çıkmadı."

"İyi mi ?"

"Sanırım..odasına gittim ama dinlenmek istediğini söyledi." Dediğinde kafa salladım. Mutfağa Lisa ve Jisoo girdi. Yoongi ve bana bir bakış attılar aynı anda.

"Yoongi." Dedi Lisa. "Seninle konuşalım mı ? Hani...akşam iş..için gideceğiz ya."

"Tamam." Dedi Yoongi ve ikisi de mutfaktan çıktı. Gerzekler. En azından bana söyleyebilirlerdi. Jisoo sessizce bana yaklaştı.

"Şişt"

"Ne var ?"

"Ben Jin ile buluşmaya gidiyorum. Chaerin'in evine." Dedi fısıldayarak. Kaşlarım çatıldı.

"Neden ?"

"Hiç. Sadece oturup sohbet ediyoruz işte...gelmek ister misin ?"

"Hayır! Tabi ki de hayır." Dedim hızla. Şaşkınca beni izliyordu.

"Neden ? Yani Taehyung ile iş birliği yapan sensin."

"Bir süre ismini dahi duymak istemiyorum. Ayrıca bu bir iş birliği değil. Sadece ufak bir olay için ona çalışacağım."

"Aynı şey. Neyse ben kaçtım gizlice."

"Gizlice ?"

"Jiyong duymasın gittiğimi."

"Ona Jiyong diyip durma. Ah Tanrı aşkına defol git." Dediğimde Jimin'e sarıldı ve mutfaktan çıktı. Bileğimdeki sargıya baktım. Tam hatırlamamakla beraber dün gece babam bezi çıkarıp avucumu sarmıştı. Jimin'e döndüğünde sebzeleri doğrulamayı bitirmiş ve çorbanın içine atıyordu.

"Nereden öğrendin yemek yapmayı ?"

"Babamda çok içerdi. O yüzden en azından çorba konusunda iyiyimdir." Dediğinde gülümsedim. Benim babamda içerdi ama sabah bizden önce kalkar ve kahvaltımızı hazırlardı. Önceden pek iyi değildi ama zamanla ustalaştığını söyleyebilirim.

"Bu gece" dediğinde ona baktım. "Yoongi bir toplantıya gidecekmiş. Ondan sonra yada yarın Desiti'den çıkacak."

"Kısmen biliyorum."

"Bana sana söylememi söylemişti."

"Peki söyleme sebebin ?"

"Tehlikeli mi anlayamıyorum. Ona bir şey olur mu ?" Dediğinde gerçekten endişeli duruyordu. Bu çocuk bir kaç hafta önce 'ben gay değilim, Yoongi'den nefret ediyorum' diye bağırmıyor muydu ?

"Tehlikeli. Özellikle Desiti dışında."

"Ah..anladım." Dedi dedi ve çorbaya döndü. Dalgın bir şekilde çorbayı karıştırırken onu izliyordum.

My ghostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin