15

84 13 86
                                    

"Neden onunla buluşuyorsun?"

"Sanane bundan Yoongi"

"Gidip her şeyi babama anlatmamı mı istiyorsun ? Öyle mi dedin tam duyamadım ?" Dediğinde omzuna vurdum.

"Onu öldürmeden önce onunla yakın olmam lazım. Bana güvenmeli."

"Şimdiye kadar onu öldürmek için eline fırsat geçmiştir elbette." Dediğinde sustum. Bir kaç gece önce onun yatağındaydım. Gözleri kapanırken bana görüşürüz demişti. O zaman yapabilirdim. Dün gece yine onun yatağındaydım. Ayaklarımın ucunda öylesine yatıyordu. Yine öldürebilirdim.

"Hayır geçmedi." Dedim sessizce. "Yanımızda hep birileri vardı."

"Nasıl biri ?"

"Onu gerçekten tanımıyor musun ?"

"Unuttun mu kardeşim uzun zamandır burada değilim." Dediğinde omuz silktim.

"Bana seni öldüreceğini söyledi." Dediğimde benim verdiğim tepkiyi verdi ve güldü.

"Yine korkak gibi uzaktan ateş edecekse başarılı olabilir." Dediğinde onu izliyordum. Yoongi ile benziyorduk. Çok fazla benziyorduk. Zaman için de karakterimiz değişse bile yine de benziyorduk. Attığım her adımda onunda aynısını yapacağını bilecek kadar hemde. "Daha büyük dertlerim var."

"Neymiş ?"

"Kitty yine saçını pembeye boyadı." Dediğinde güldüm. Kesinlikle büyük bir dertti.

"Ben geldim." Diye odama daldı Lisa. Gelip ikimizin üzerine attı kendini. Biz mızmızlanarak onu üzerimizden atmaya çalışırken ikimizin arasına yerleşti.

"Elimde çok değerli bilgiler var. Taehyung hakkında."

"Öt hemen."

"İlk olarak bir kaç kez hapse girmiş. Öyle büyük suçlar değil. Hırsızlık, devlet malına zarar vermek gibi basit şeyler. Çok fazla da yatmamış. Genelde para cezasıyla dışarı çıkarılmış." Dediğinde kafa salladım. "İkincisi de bununla alakalı zaten çünkü para cezasını hrp bir kişi ödemiş. O kişi de Lee Chaerin'den başkası değil."

"Chaerin mi ? Bu normal. Sonuçta onun ekibinden." Dedi Yoongi

"Tuhaf olan kısmıda bunlar olurken Taehyung Cherry'de değilmiş. Henüz çok küçük yaştan itibaren Chaerin onu tanıyor olmalı."

"Çocuğu olma ihtimali ?"

"Hayır değil." Dedim. Tek çocuğu olduğunu söylemişti. "Oğlu gibi olabilir ama gerçek değil."

"O zaman neden ?"

"Bu önemli mi ?" Dedim sessizce. Neler olduğunu merak ediyordum. Ona sorsam da cevap vermezdi. "Başka bir şey var mı ?"

"Pek değil. Ailesi hakkında bir şey bulamadım. Sanki hiç olmamışlar gibi ama biraz daha araştıracağım." Dediğinde yataktan kalktım. Komidinin üzerinde katlı halde olan tişörte baktım. Keşke bana bulaşmasaydın Taehyung. Ölecek olman çok acı.

"Lisa bir şey daha araştırır mısın ?" Dedim ona dönerek. Kafa salladı. "Jeon Jungkook'un babasını öğrenmen gerek."

□□□□□●□□□□□●□□□□□

"Jisoo ?" Diye seslenildiğinde durdum. Bir mahalle kavgasına daha katlanamazdım. Yavaşça arkama döndüğümde Jin'i görmemle rahatladım.

"Selam."

"Selam." Dedi bana yaklaşırken. "Buralarda ne yapıyorsun ? Sokaklar tehlikelidir."

My ghostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin