25

90 12 74
                                    

Başım dönüyor. Başım çok kötü dönüyor. Midemin bulantısını da saymazsak baş edebilirdim ama ikisi birlikte çok fazlaydı. Bar taburesinden kalkıp barın arka kısmına baktım ve içebileceğim bir şeyler aradım. Beni ayıltacak bir şey. Böylelikle biraz daha içebilirdim.

"Daha fazla içki mi arıyorsun ?"

"Kesinlikle hayır Joon." Dediğimde gülerek bir bardak kahve bıraktı.

"İç, kus ve uyumaya git." Dediğinde tabureye oturup kahveden bir yudum aldım. O sırada benim için bir kovayı tezgaha bıraktı.

"Daha sonra biraz daha içeceğim."

"Ah Jennie." Dedi sıkıntıyla. Arkama yaslanıp ona baktım. Jimin yanıma oturduğunda irkildim.

"Prensese ne oldu böyle? " Dedi alayla ve yarım bıraktığım bardağı alıp kafasına dikti.

"Hoşgeldin Kitty." Dediğimde bardağını işaret edip Namjoon'un doldurmasını bekledi. Bana döndüğünde gözleri parlıyordu. Yada ben fena uçmuştum.

"Ben olduğumu anladın. Sarhoşken bile."

"Sarhoş değilim."

"Güzelim duyduğum tek şey ne biliyor musun ? Sahuloş değişim tarzında bir şey." Dedi gülerek. Ağzımdan çıkarken gayet düz çıkıyor gibiydi halbuki.

"Güzel."

"Gürek ?"

"Tamam K. Anladık sarhoşum." Dediğimde kahkaha attı. "Normalde daha eğlenceli olurum sarhoşken."

"Görmek isterdim." Dediğinde gülümsedim.

"Ama şimdi sorunu duymak istiyoruz dimi ?" Dedi Namjoon tezgaha dayanırken. Kitty de kafa salladı.

"Sorun...cahilliğim, aşk ve boktan diğer şeyler."

"Aşık mı oldun ? Tanrım lütfen Yoongi'ye olmasın."

"O onun abisi kaçır herif." Dedi Namjoon. Ben kıkırdarken Jimin yukarıya doğru baktı.

"Tanrı ilk defa benden yana"

"Sen gerçekten Jimin'e bin basarsın." Dediğimde gülümsemesi büyüdü.

"İşte benim kızım! Joonie onu hep sarhoş yapabilir miyiz ?" Diye tatlı tatlı Joon'a döndü.

"O evet ama sen hayır. Yani bir bardak daha içme. Seni masa üstlerinden toplayamam. Yoongi ile hiç uğraşamam." Dediğinde Kitty bana döndü.

"Seninle tek olmalıydık. O sıkıcı!" Dediğinde elimi beşlik çakması için kaldırdım. Saniyesinde gülerek karşılık verdi ama parmaklarınızı iç içe geçirip duraksadı.

"Kime aşık oldun ?"

"Bu aşk değil. Hem neden ben oluyormuşum? Belki biri bana aşık."

"Bebeğim onun için Desiti'nin yarısını düşünmem lazım. Yarısı sana, yarısı bana aşık çünkü." Dediğinde kahkaha attım.

"Ah kusucam. Bunu sonra -" Dediğimde kovayı bana uzattı. İçimdekilerin bir kısmını çıkardıktan sonra Namjoon bıkkınlıkla kovayı aldı. Neyse ki bunlara alışıltı. Ağzımı kahve ile çalkaladıktan sonra Kitty'e döndüm.

"Eğer sinirleniyorsam, üzülüyorsam, biraz kıskanıyorsam ve fazlaca mutlu oluyorsam üstelik bunları sadece tek bir kişiye hissediyorsam sence b-"

"Sormana gerek yok. Aşk. Kendimden biliyorum özellikle sinirlenme konusunda." Dedi alayla ve Namjoon'un yokluğundan faydalanıp kendine bir bardak içki doldurdu. "Ve işin kötü tarafı..bir kişi daha var bizde. Onun sevdiği bir kişi."

My ghostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin