48

87 13 57
                                    

Taehyung ile o kadar çok gülmüştük ki sonunda odanın kapısı açıldı ve Jungkook kafasını uzattı.

"Neler oluyor diye bir bakmak istedim."

"Sadece çocukluk anıları falan." Dedim gülerek. Taehyung artık daha ciddi dursa da yüzündeki gülümsemeyi silmemişti. Yatağa vurdum. "Hadi gel sende katıl."

"Saat 3 farkında mısın ?" Dedi Jungkook odaya girerken. Yemek yedikten sonra biraz daha kalma kararı almış ve Taehyung'ın odasına çıkmıştık. Sohbet o kadar yoğundu ki saati fark etmemiştim ama zaten istediğim şeyde buydu. Birileri beni unutana kadar, en azından işim olduğunu düşünene kadar ortalıkta olmamak.

"Ah tavşana bak sen endişelendin mi ? Merak etme az sonra kalkarım. Emin ol Desiti'de başıma bir şey gelmez." Dedim. Taehyung'ın yanına oturdu.

"Buna o kadar da emin olma. Şu grup kavgalarını biliyorsun dimi ? Ortaklığa kızanlar yüzünden olanları."

"Evet biliyorum ama bu konuda endişelenmene gerek yok. Ben bunlara fazlasıyla alışığım. Küçükken de benzerini yaşadım. Evimize girenleri bile gördüm. Ayrıca babam bu konuyla ilgilenir."

"Baban ? Kendisi şuan uyuşturucu hainleriyle fazla meşgul. Hatta kafayı fazlaca taktığı belli. Konunun bir an önce hallolmasını istiyor gibi ki bence de hallolmalı." Dedi Jungkook. Bunun üzerine Taehyung'a baktım ama tepkisizdi.

"Onu da halledecekler. Tae bugün sorguya gitmiş babamla."

"Bir şeyler bulduk. İzlemeye alınacaklar." Dedi Taehyung. Zaten genel olarak asla detaylardan bana bahsetmiyordu ki artık anlayabiliyordum. En azından anlamaya çalışıyordum. Telefonuma gelen mesajla Jungkook'u dinlemeyi bıraktım.

Gönderen: Jimin

Jiyongiem evden çıktı.
Onu takip edeceğim

"Ahh lanet olsun" Diye mırıldanarak ayağa kalktım. Jimin'in geceleri uyumamasından dolayı bir kaç saat önce ona babam evden çıktığında bana haber ver demiştim ama Kitty'e bulaşacağımı düşünmemiştim.

Gönderilen: Jimin

Sakın K. Sen evde kal ben halledeceğim

Gönderen: Jimin

Artık çok geç.
Sana canlı konum atarım hadi gel

Gönderen: Jimin

Çok heyecanlıııııı!!!!!!!!!

"Sikik herif benimle dalga geçiyor!"

"Sorun ne ?" Dedi Taehyung ayağa kalkarken.

"Hiç bir şey sadece Kitty. Benim çıkmam lazım. Sonra görüşürüz." Dedim ayakkabılarımı çıkarırken.

"Ayakkabıların? Jennie giy şunları. Seni dragona ben bırakırım. Daha geçen gün olan yaralar iyileşmedi bile! Buradan oraya çatıdan gidemezsin!" Diye söylendi hızla.

"Sorun yok. Hızlı gitmem lazım. Eve gidince krem sürerim. Ayakkabılarımı da bir ara gelip alırım."

"Jennie lütfen." Dese de aceleden dolayı onu dinlememe kararı aldım ve pencereden çıktım. Aşağıya motorun yanına indim. Son kez babama ait olan motoru kontrol ettim ve kendi motoruma atlayıp konumu açtım.

Gittiğimiz yol tanıdıktı. En azından belli bir yere kadar çünkü Chaerin'lerle piknik yaptığımız ormana doğru gidiyordu ama o alana girmeden başka yola saptık. Ki ben ilerlerken de Kitty'nin yolda yamuk yumuk sürdüğü motorunu yakalamıştım. Kornaya bastığımda başta hızlansa da ben olduğumu fark edince kenara çekti. Hemen yanında durduğumda kaskı çıkarmaya çalışıyordu.

My ghostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin