Ölümcül bakışlar.
Göğüste bağlı kollar.
Diğer bacağımızın üzerine attığımız bakışlar..
Garip.İkimizde birbirimizi gözlerimizi kısmış bir şekilde inceliyorduk.Rosé bize çay yapmak için ayrıldığından beri yani son beş dakikadır bu haldeydik. İkimizin de aynı şeyi düşündüğüne emindim.
Biz gerçekten ikiz miydik?"Bence benzemiyoruz." Dedim sonunda. "Senin nerenle ikizim ben ? Baksana şu tipe tavşan gibisin."
"Bana tavşan deme sakın. Alakam yok ?"
"Aynaya bakıyor musun gerçekten ? O büyük gözler, ön dişlerin-"
"Sende kedisin."
"Kabul edilebilir." Dediğimde yerinde huysuzca kıpırdandı. "Ama farklıyız."
"Bence benziyoruz."
"Yoongi'ye benziyorsun ama"
"Dimi ?" Dedi heyecanla. Tepkisine istemsiz olarak göz devirdim. "Bence de benziyoruz!"
"Belki de onunla ikisiniz? Karışmış olmalı "
"Aptal mısın ? Böyle bir şey nasıl karışabilir ?. Bazen çok saçma konuşuyorsun ha."
"En azından ben bazen saçmalıyorum. Sen hep saçmalıyorsun."
"Üslubuna dikkat et."
"Çocuklar kavga etmeyin." Diye yanımıza geldi Rosé.
"Etmezsem ne olur ?" Dedim onu dikkate almayarak.
"Abinden dayak yemek istemezsin."
"Abim ? Sen mi ? Pardon ? Bak nutkum tutuldu." Dedim hayretle. "Sen benden küçüksün."
"Senden önce doğdum. Bir kaç dakika önce."
"Hımm yalan söylediğine bahse varım."
"Değil." Diye söylendi. "Off ne zaman gideceğiz ?"
"Jungkook bizi on dakika önce buraya kilitlediler. Gerçekten fark etmedin mi?" Dediğimde gözleri büyüdü. Evet, fark etmemiş.
"Ne ? Buraya mı kilitlediler ?" Dedi ayağa kalkarken.
"Hayır,hayır gitme. Kapıya birini dikmişlerdir." Dediğimde panikle yerine oturdu.
"Bunu bende fark ettim." Dediğinde Jungkook'a bakıp Rosé'yi işaret ettim ve yüz ifademden çığlık atmak istediğimi anlamasını umdum.
"Hızlı bir özet geçiyorum. Ben Chaerin ile konuştuktan sonra buraya çıktım ya ?"
"Evet sonra ben gelip annemin telefonla konuştuğunu ve babamın telefonda seni akşamki işe götüremeyeceklerini çünkü Taehyung ile kavga ettiğinizi ve Taehyung'ın senin orada olmandan kötü etkileneceğini söylediğini duydum. Annemde kabul etti. Bende gizlice sana gelip bunu anlattım çünkü kardeşlik bunu gerektirir."
"Evet, evet ve o saatten beri buradayız. Saat gece olmak üzere. Bu arada kardeşim bana unutturma babamdan bunun intikamını alacağım. Chaerin'dende."
"Fiziki zarar vermediğin sürece sana bunu hatırla-"
"Jungkook konuyu saptırma. Beni ikna edemeyeceklerini biliyorlardı. Bu yüzden bizi buraya haince kilitlediler. Anladım sanmıştım."
"Anlasaydın sana söylerdim."
"Kapıda bizi dinleme ihtimallerine karşı rol yapıyorsun sandım!" Dedim sinirle. Sonunda ayağa fırladı.
"Peki ne yapacağız ? Bizi bir köşeye atıp bırakamazlar."
"Bırakamayacaklar çünkü gideceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost
Teen FictionRuby çok ünlü bir akristti. Tüm bu gösterişli hayat ona bazen boğucu geliyordu ama vazgeçmekte istemiyordu. Lakin bir gece yatağın üzerinde bir not bulduğunda her şey değişti. Eski hayatından, geride bırakıp kaçtığı hayatından birileri onun peşindey...