27

83 13 69
                                    

Aşağıdan gelen ateş sesleriyle hararetlenmeye başlayan kavgamız durulmuştu. Taehyung silahını kaptı.

"Burada kal." Dedi bana ve çıktı. Ben tabi ki insanları dinleyen biri değildim. Bu yüzden peşinden gittim. "Bu senin kavga değil Jennie ne yapıyorsun? "

"Yardımım dokunur." Dediğimde koridorda ilerliyorduk. Merdivenin başına geldiğimizde bir elini beni korumak istercesine uzattı ve beni arkasında tuttu ama fark ettik ki bu gereksiz bir detaydı çünkü aşağıda olan şey hiç birimizin beklediği bir şey değildi. Babam Chaerin'e silahına doğrultmuş sinirle bakıyordu ve Cherry ekibinden olup evde duran herkeste aynı şekilde babama silah doğrultmuştu. İşin kötü tarafı ise Yoongi ve Lisa'da onlara silahı çevirirken Jimin'de aynı benim yaptığım gibi, mal gibi dikiliyordu.

"Burada ne oluyor ?" Dediğimde babamın bakışları bana döndü. Gözlerindeki hayal kırıklığıyla kalakaldım. Bakışları kısa süre sonra Chaerin'e döndü."Baba, yapma."

"Jennie karışma." Dedi Chaerin

"Kızıma ne yapacağını söyleme!" Diye bağırdı babam. "Anlamıyorsun dimi Chaerin ? Sınırını bilmiyorsun hiç bir zaman. Gelip karşıma saçmasapan konuşuyorsun. Sanki arkamdan bir bok çevirmemiş gibi, sanki hata yapan benmişim gibi."

"Jiyong anlıyorum sinirlisin ama şuan silahı bana doğrulamak bir bola yaramaz. Seni öldürürler."

"Seninle ölürüm o zaman." Dediğinde Taehyung'ı itip aşağı inmeye başladım. Babam silahım kilidini indirdi.

"Sadece seni değil Jiyong. Aşağıda yarattığım kargaşa eminim bütün Cherry'i buraya toparlamıştır. Çocuklara zarar gelecek."

"Benim çocuklarım!" Diye söylendi sinirle. "Kendilerini korurlar."

"Baba lütfen." Dedim ikisine yaklaşırken. "Bunu ikimiz konuşalım."

"Konuşmak isteseydin önce gelirdin."

"Baba beni dinlemelisin. Ben kabul ettim. Sadece ufak bir şey ve-"

"Sana teklifte bile bulunmamalıydı."

"O yapmadı. O teklif etmedi." Dedim aba bakışları bir saniye bile bana dönmüyordu. Sinirle Chaerin'e bakıyor, Chaerin de en az onun kadar sinirle karşılık veriyordu. "Taehyung teklif etti. Sadece ikimiz varız bu işin içinde. Chaerin bunları bilmiyordu. Onu tanımıyorum bile."

"Jennie kendini yorma. Anlamaya sadık kalmadı" Dedi babam ve eli tetiğe giderken Chaerin ona bir adım daha yaklaştı ve alnını tamamen namluda dayadı.

"Buraya gelip beni öldüreceğinden korksaydım hiç bir şey yapmazdım." Dedi. Yüzündeki gülümseme sadece babamı daha çok kışkırtırdı.

"Ben yerini devralabilirim." Dedi Taehyung merdivenlerden inerken. "Teklif sunan bendim. Kabul eden Jennie. Onu dragondan diye çağırmadım. En iyisi diye çağırdım."

"Ah Tanrı aşkına kim bu sikik ?" Dedi babam. Bu Yoongi'yi güldürdü ki zaten o malın böyle ciddi ortamlarda gülme gibi bir sorunu vardı.

"Bunu aramızda halledelim Bay Kwon. Bir çok yönden Chaerin'e zarar vermek size daha fazla zarar verir." Dediğinde babam saniyelik olarak ona bakıp tekrar önüne döndü.

"Bu çocuk beni hiç tanımıyor." Dedi babam alayla. Chaerin gülümsedi.

"Hayır, aksine fazla tanıyor Jiyong."

"Seni öldürmeyeceğimi düşünüyorsun."

"Öldürebileceğini biliyorum ama yaptıklarımdan pişman değilim."

"Öteki dünyada bunu düşünmek için yeterince zamanın olaca-"

"Sana onun yerine kendimi verdim." Dedi Taehyung onlara biraz daha yaklaşırken.

My ghostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin