"Merhaba.." Dedim Namjoon'un tarif ettiği dükkana girerken. "Ben Jimin. Namjoon'un beni buraya yolladı."
"Jimin ?" Dedi uzun boylu çocuk. Arka tarafa doğru baktı. "Baekhyun ahh! Kitty geldi."
"Kitty mi ? Hemen geliyorum Yeol." Diye bağırdı biri. Uzun boylu çocuğa baktım.
"Chanyeol sen misin ?"
"Kitty evet." Dedi çocuk gülerek. "Evet Chanyeol benim. Geçen gün tanıştık ya"
"Aslında ben Ji-"
"Kitty!" Diye bağırarak arkadan biri çıktı. Koyu renk göz makyajı, benim boylarımda tatlı biriydi. Koşarak gelip bana sarıldı. "Geleceğini düşünmemiştim."
"Bugün kafası karışık gibi." Dedi öteki çocuk bilgisayarın başına geçerken.
"Aslında ben Jimin ve Kitty'i nereden tanıdığınızı bilmiyorum."
"Jimin mi ? O zaman ikizin miydi Kitty " Dedi benden hala ayrılmayan Baekhyun.
"Gibi..değil. Bu çok karışık." Dediğimde sonunda benden ayrıldı. Onu itmemek için zor durmuştum ama bu insanlara bulaşmamak daha iyiydi.
"Anladım. Peki Kitty ile geçen gün tanıştık. Buraya geldi ve bir numara arattı. Tabi uzun sürdü ve sohbet falan ettik. Yine gel dedim ama gelmem diyip gitti. Çok eğlenceliydi." Diye heyecanla konuştu Baekhyun.
"Numaramı arattı ?"
"Evet onu Jennie yollamış. Daha doğrusu Jennie bizi tarif etmiş. Peki kardeşin nerede ? Ooo Kitty'i özledim"
"Evet gerçekten özledi." Dedi uzun olan ekrana bakarken. "Burada onun kişiliğine en yakın kişi Kitty'di. Sanırım derin bir bağ kurdular."
"Sevgilim olay yine Kitty'nin deliliğine mi geliyor ?"
"Onunla bir derdim yok." Dedi Chanyeol gözlüğünü düzeltip. Sonunda bana baktı. "Ama biraz deli."
"Baya delidir ve o kardeşim değil. Diğer..yarım."
"Hıı şu sevgilisini çalmaya çalışan öteki kişiliği sen misin ?" Dedi Baekhyun. Derin bir nefes aldım. Bu Kitty'nin derdi neydi ? Bütün Desiti'ye benden bahsetmiş olamazdı herhalde.
"Evet benim."
"Neden gelmiştin ?" Dedi Chanyeol. Sonunda konunun tekrardan geliş amacıma dönmesine sevindim.
"Bir numara var ve onun kime ait olduğunu bulmam lazım. Biraz acil bir konu." Dediğimde Baekhyun numarayı ona vermem için elini uzattı. Yoongi'nin telefonundan numarayı açıp ona verdim.
"Tanıyorum bu numarayı. Kitty'nin araştırdığı numara. Bulması o kadar zor oldu ki ezberlemiştim. Baksana Yeol o değil mi ?" Dedi telefonu Yeol'a verirken. Çocuk numarayı görür görmez kafa salladı.
"Peki kime ait hatırlıyor musunuz ?"
"Su Jin diye bir kız. Onunla bir kaç kez karşılaştım. Bunu Kitty'e de söyledim. Pek tekin bir tip değil. Numarayla ne işin varsa o işi bırak." Dedi Baekhyun ciddiyetle.
"Aslında bırakamam. Benim için çok önemli bir konu."
"Bu kız uyuşturucu satıcısı Jimin. Emin ol sağlam adamlar var çevresinde." Dedi Chanyeol. "Seni Namjoon gönderdiyse Dragondansın ?"
"Kısmen."
"O zaman bu işten dön. Dragon'dan kimse bu tip boş insanlara bulaşmaz. Onlar azınlık bir yeraltı grubu. Jiyong bile onları kendi haline bıraktı. Açıkçası Desiti'de bu tarz küçük gruplar hep ortaya çıkar. Su Jin'in olduğu grup ise en eski olanlardan biri. Başına bela etmek istemeyeceğin kadar...yapışık tipler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost
Teen FictionRuby çok ünlü bir akristti. Tüm bu gösterişli hayat ona bazen boğucu geliyordu ama vazgeçmekte istemiyordu. Lakin bir gece yatağın üzerinde bir not bulduğunda her şey değişti. Eski hayatından, geride bırakıp kaçtığı hayatından birileri onun peşindey...