-Ana Karakter Tanıtımı-

3.9K 55 43
                                    

MASTERCHEF ALL STARLAR VARSA... BENİM DE SURVIVOR ALL STAR HİKAYEMİN STARI BURADA YER ALMAZ MI... ALIR.

Ama biraz daha farklı şekilde yer alır, mesela kendisi Survivor All Star 2020 üçüncüsüydü, Seviyorsan Fısılda hikayesinden. 

Gelelim kendisine...

Ad/Soyad : Şiir Nesil Erkmen

Yaş: 25

Boy: 1.60 (minyonlar olarak her yerdeyiz. Bu bir tesadüf değildir.)

Doğum Günü: 7 Nisan 

Burç: Koç 

Mezun olduğu bölüm: İtalyan dili ve Edebiyatı

Hangi senede yarıştı, kaçıncı olarak bitirdi? 2022, üçüncü

Mutfaktaki Rolü: Chef Patissier, Pasta börek aşçısı

NE ALAKA ŞİMDİ ALLAHIN İTALYAN DİLİ EDEBİYATI MEZUNU MUTFAKTA..?

Danilo Șef de İtalyan dili ve edebiyatı mezunu bu arada. Kendisiyle tanıştım bizzat. En güzel örneklerinden bir tanesi. Bölümümü sorduğunda kendisi heyecanlı bir şekilde "BEN DE İTALYAN DİLİ VE EDEBİYATI MEZUNUYUM BİLİYOR MUSUN?!!" demişti ve ben de odun bir şekilde:

"Biliyorum." demiştim. Nesil anlatmıyor burayı. Beth yazarınız anlatıyor. Yaşanan bir gerçek yani. ÖKÜZLÜĞÜM. HEVES KIRICILIĞIM. NEYSE DEVAM EDEYİM.

Nesil annesini henüz dört yaşındayken kaybetmiş, babasının da maddi ve manevi eksikliğinden ötürü bizzat babası tarafından teyzesine emanet edilmiş bir kız çocuğu. Teyzesi ise kardeşini kaybetmenin verdiği acıdan Nesil'i sorumlu tutmuş olup, hiçbir şekilde küçük kıza bakmama taraftarı olan bir kadın. Kocası ve oğlu aynı düşüncelere sahip olan insanlar değil elbette. Bir şekilde duruma enişte el atıyor ve kendi geçimsizliklerine son verip Nesil'i de oğlu Erdem'i de aldığı gibi o dehşet ortamdan kurtarıyor çocukları. Eşinden boşanıyor tabii. Sonrasında Nesil'in eniştesi Suat'ın kardeşi Recep, global çaplı işler yapan bir pasta ustası. Suat ise gıda sektöründe pazarlamacı. Suat her ne kadar kendi oğlunu bu sektörde yetiştiremese de Nesil'in tatlılara olan düşkünlüğünden kardeşi ile birlikte üzerine gidiyorlar ve bir şekilde aşılıyorlar bu dünyayı. Sonuç olarak Nesil lisede bölüm tercihini yabancı dilden yapmış olsa da elini eteğini onların sayesinde yemek sektöründen asla ayırmıyor.

Sene 2019'da, bir workshop aracılığı ile tanışıyorlar Alican ve Yasin ile. Nesil her ne kadar Yasin ile didişse de Alican ile aralarındaki ilişki hiçbir zaman tartışma boyutunda ilerlemiyor. Biraz da Alican'ın iteklemesi, onunla workshoplara katılmaları da aşçılık kariyerinde önemli etki yaratıyor.

Sene 2022, Nesil kendisini hazır hissediyor yarışma için. Gerekli sertifikaları kazanmış olarak giriyor Masterchef 2022 ana kadrosuna. Sakin, derinden ilerleyen bir yarışmacı olarak biliniyor o zamanlar. 

Ta ki bir olay kendisini tetikleyene dek.

Bir söz veriyor arkadaşlarından birine. "Senin için yarışacağım, bu yarışmayı artık sen olmasan bile sen varmışsın gibi yürüteceğim, benim için elenmedin, hala benimlesin." düşünceleriyle bambaşka bir role bürünüyor ve o sessiz, derinden ilerleyen yarışmacı pek de eskisi gibi olamıyor.

Ve bunun sonucunda üçüncülükle bitiriyor yarışmayı.

Sene 2023. All Star için çağırılıyor. Bir zamanlar hayalini kurduğu insanlarla yemek yapabilecek olması... Nesil için büyük heyecan, büyük gelişme, büyük bir ilerleme.

Benden bu kadar, biraz da Nesil'in nasıl bir tarza sahip olduğuna dair görsellerle tanıtımımızı sonlandıralım, çok da spoiler vermek istemedim. İnsanların adını geçirmedim farkındaysanız. İlk bölümde zaten anlaşılmaya başlayacak, kimlerle olduğu.

HE AŞK MEŞK İŞİNE GELECEK OLURSAK VALLA RÜZGAR NASIL ESER NESİL NEREYE KONAR BİLEMİYORUM FDJGKHJHDGJHKFDJGLFKJFD

 

YAKINDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE MUÇ MUÇ!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YAKINDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE MUÇ MUÇ!

Standing Next to Me (Masterchef All Star)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin