Sefa'nın dokunulmazlıkta trileçe revani arası kek yapması VE BUNU YAPIP SON ELEME ADAYI OLMASI HAYATIM EKSİK UNSURLARIN VARDI YİNE EKSİK UNSURLARIN VARMIŞ TEK BAŞINA YAPARSAN BÖYLE OLUR. JSJHDHSSJJJSJDSJJSJDJF BAZEN HİKAYEM BENİ KORKUTUYO. YAZDIKLARIM NORMAL BÖLÜMLERDE DE OLUYOR. İMDO.
NEYSE G5 KAPLUŞ BU POTADAN ÇIKAR. YAPAR. AYRICA ALİCANIN İKİNCİ ÇIKMASI İLK TURDA SERGENİN ZORT DİYE KALMASI İKİNCİ TURA
KEREMİN DE ÇIKMASI TAB2 UNUTMAMAK GEREK
DAHASI AYAZ VE BARIŞIN DİLARAYI AĞLATMASI SKDKDNMDKDKSKDKKSKSLD
ama en kötüsü Çağatay'ın hali, çok üzüldüm fragmanda, zırlattı herkesi de. Devam edemeyecek muhtemelen. Bizim efso trio güzel günlerini geçirsin bari burada. OF ÇAĞATAY HER SENE AĞLATMAK ZORUNDA MISIN DİYEREK BLÜME GEÇİYORUM.
Ödül oyununun ikinci etabını kazanan ve de 100.000 lirayı kazanan yarışmacı Sergen olmuştu. Ödül oyununun bitiminden sonra yarınki oynanacak olan bireysel oyuna odaklanmıştı aday olmayanlar. Ben rahattım, rozetimi korumanın avantajını yaşayacaktım ama aday olmamasını istediğim arkadaşlarım vardı elbette.
Eve geldiğimizde ilk işim kendimi duşa atmak ve bir müddet orada takılmak olmuştu. Dinlendirici bir banyodan sonra pijamalarımı giydiğim gibi banyodan çıkmış, kafamda havlu ile odama geçiş yapmıştım. Odamın kapısını açtığım anda karşımda gördüğüm üçlü ile apışıp kalmıştım olduğum yerde.
"Arkadaşlar yarım saat önce beraberdik ne bu kopamama sevdası?" dedim bir zamanlar Büşra'ya ait olan yatağa oturan Alican, Çağatay ve Sefa'ya. Halimi gördükleri anda garip triplere giren Alican ve Sefa'yı saymazsak Çağatay hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordu. Kapıyı kapattıktan sonra elimdeki kirlileri dolabın içine fırlatmış ve yatağımın üzerindeki yerimi almıştım.
"Sen banyo keyfini sürerken aşağıda kıyamet koptu." dedi Çağatay direkt olarak konuya girerek. İlk defa yer almadığıma şaşırırken kafamdaki havluyu çıkartmış ve saçlarımı düzene soktuktan sonra anlatmaları için hepsine teker teker bakmıştım.
"Torpil meselesi devam etti ancak konuyu ne Dilara açtı ne de Barış." dedi Çağatay.
"Sergen mi açtı?" dediğimde birbirlerine baktılar.
"Olayda yoktun ama varmışsın." dediğinde Sefa elimi yavaşça yüzüme yerleştirdim.
"Kuliste torpil muhabbetini Sergen'e açan bendim. Dilara'nın bana yönelik dediğini biliyorum her ne kadar Barış topluluk olarak kastettiğini söylese de. Aptal değilim, anlayabiliyorum." dediğimde dikkatimi çeken şey Alican'ın çatılan kaşları, asılan suratı olmuştu.
"Sergen'e niye bu muhabbeti açtın ki gidip?" dediğinde bir anda bir müddet yüzüne bakmıştım.
"Herkesin dilinde mi dolanıyor yoksa Sergenlerin arasında mı yoksa sadece Dilara'nın dudakları arasında mı diye öğrenmek için. Öğrendim de nitekim. Yalnız Dilara harici Sergen'nin de yüzüne ya da arkasından emin değilim torpilli diyenler olmuş. Ondan ötürü açmış olabilir muhabbeti aşağıda."
"Vay arkadaş ne olay dönmüş iki dakikada kuliste." dedi Sefa. Sefa'nın sözünü başımla onaylarken bakışlarım ciddi takılan Alican'a yönelmişti. Alican ona baktığımı fark ettiği anda bana dönmüş, bakışları daha yumuşak bir hal almıştı.
"Sana da saracaklar Alican. Gelen bütün ikincilere. Haftalar ilerliyor ve ikinciler geldikçe bu kendi aralarında kurdukları koalisyonla ilerlemeye çalışacaklar. Özellikle koalisyonculardan biri kaptan olduğu vakit farklı muhabbetler dönecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next to Me (Masterchef All Star)
Genç Kurgu"Kaldığımız yerden devam mı ediyoruz yoksa bittiğimiz noktadan yeniden mi başlıyoruz..?" Masterchef All Star 2023 kurgusudur.