"Ne?!" Herkesten aynı anda tepki gelmişti Sergen'in beni haklı bulması üzerine. Sergen'in rahat tavırları, Dilara'nın yüzündeki öfke ve hayal kırıklığı, Tanya'nın olayları kavramaya çalışması ve Tahsin'in "sen ne haltlar yiyon gene?" Bakışları odaya hakim süren şeylerdi.
"Bir kere sen beni haklı bulamazsın." Dediğimde Sergen bana "manyak mısın?" Dercesine bakmaya başlamıştı.
"Neler oluyor?" Artan gürültüye en sonunda oyun oynayan ekip de dahil olmuştu. Muhtemelen Dilara'nın sesi onların sesini bastırmayı başarmıştı.
"Nesil ne oldu?" Çağatay anında yanımda biterken Dilara'nın alkışlamasıyla bakışlarımız ona yönelmişti.
"Bravo topla herkesi etrafında böyle ama elbet gün gelecek." Sözleri üzerine Çağatay'ın "ne diyor bu?" Bakışları Dilara'ya yol alırken Sergen'i hafifçe ittirip tekrardan Dilara'nın karşısına geçmiştim.
"Daha yarışma bile başlamadı, benim için bile erken bunu demek ama madem öyle... O gün geldiğinde, potaya gittiğinde cırlama olur mu?" Gayet sakindi sözlerim. Dilara'nın bir adımda yanımda bitmesi ancak Sergen'in beni ittirip Dilara'yı tutması o sakinliğimi koruyamama sebep olmuştu.
"Boyundan büyük laflar etmeye devam et böyle kim cırlayacakmış göreceğiz potaya gittiğinde!"
"Edebiyatçı değilsin ama iyi kafiye yaptın." Hiçbir şey olmamış gibi kurduktan sonra cümlemi bu sefer cidden odadan çıkma yolunda emin adımlarımı atmıştım. Dilara'nın arkamdan sallamasına kulak asmadan odamın yolunu tutarken arkadam Çağatay'ın geldiğini de hissedebiliyordum.
"Neso neler oluyor neden girdiniz birbirinize?"
"Ne bileyim gayet teşekkürümü etmiştim dün için sonra Sergen geldi gerildik. Sabah saçma bir karşılaşmadan sonra oldu hep." Dediğimde kaşlarını çatmış ve sabah ne olduğunu sormuştu. Nasıl duymadın bakışlarımdan sonra odama çağırmıştım. Odaya girecekken Büşra'nın odadan çıkması ancak bizi görünce çıkmaktan vazgeçmesiyle hepimiz odada toplanmıştık.
Olup biteni Çağatay'a detaylıca anlattıktan sonra "Çığlık" tablosuna dönüşmesini beklerken sırıtmasıyla şaşıran taraf ben olmuştum.
"Ben okeyim şahsen hiç problem değil benim için." Dedi Büşra'ya bakarak. Büşra da usulca başını aşağı yukarı salladı.
"Benim için de değil ama görünüyor ki insanlar için problem."
"Problem olan ne?" Dediğimde gülerek bana bakmaya başlamışlardı.
"Shiplenen siz, Sefa ile." Dediğinde gözlerimi irice açmıştım.
"Saçmalamayın!" Abartılı bir tepki verdiğim düşünülebilirdi ama yani abartılı değildi. Bunun üzerine Çağatay bağdaş kurmuş, ucu bucağı olmayan açıklamalar yapmak üzere moduna bürünmüştü.
"Bak şimdi Neso öncelikle 'saçmalamayın' tepkisini vermeyi sana yasaklıyorum. Bir kere garip bir uyumunuz var ki kıskanmıyor değilim bu durumu. Bence çekim de vardır aranızda yani ben hissediyorum o çekimi Sefadan sen her zamanki gibi yerinde saysan da. Ayrıca seni şimşeklerle aynı ortamda tutup sarıp sarmayalan biri benim için tamamiyle okeydir. Detaylara bakıyoruz. Büşra devam et." Dedi Çağatay parmaklarını şıklatarak.
"Dün ettiğiniz dans mesela benim çok hoşuma gitti ve etrafınıza verdiğiniz enerji çok güzeldi. Yani o farklılık hissediliyor." Dediğinde Çağatay elini uzattı Büşra'ya çakması işin. "Çak bir beşlik" seansından sonra bana bakmaya başladılar.
"Büşra'ya buzdolabı diyenler utansın." Dediğinde Çağatay güldüm. Büşra da bunun üzerine güldü. Zaten sevgilisi vardı onun için bu tür olayları yorumlaması daha kolaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next to Me (Masterchef All Star)
Ficção Adolescente"Kaldığımız yerden devam mı ediyoruz yoksa bittiğimiz noktadan yeniden mi başlıyoruz..?" Masterchef All Star 2023 kurgusudur.