"Neler oluyor?" Olay mahaline ilk adımını atan Tahsin olurken beraberinde Barbaros, Hasan ve Kıvanç da gelmişti. Nesil bakışlarını Sergen ve Barıştan bir saniyeliğine bile ayırmadan sakince bakarken Sergen ve Barış birbirlerine bakmışlardı.
"Bir şey yok." Cevap Barıştan gelirken Nesil'in kaşları havalanmıştı. Tahsin merdivenlerde şok içinde oturan Kerem'i görünce olay akışını iyice çözemediğini fark etmişti.
"Bir şey yoksa Kerem niye yerde?" Soru Barbarostan gelirken Kerem omuzlarını silkmişti.
"Bir düşesim geldi."
"Nesil niye 5 numaralı bakışını atıyor?" Diğer soru da Kıvançtan gelirken Nesil ellerini cebine yerleştirmişti.
"Hayata bugün 5 numaralı bakış açımdan bakasım geldi." Tekrar Sergenlere baktıktan sonra arkasını dönmüş, şaşkınlıkla ona bakan Kerem'e elini uzatmıştı. Kerem tereddüt etse de uzatılan eli geri çevirmemişti. Nesil zorlanmadan kaldırmış, sırtına vurmuştu yavaşça. Adımı odasına doğru yönlendirirken Kerem bocalasa bile adımlarını Nesil'in ardından yönlendirmişti.
"Sergen neler oluyor?" Bu sefer soru Hasandan gelirken Sergen Barış'ın da şaşkınlığını gördüğünden uygun soru sorması gereken kişinin o olmadığını fark etmiş ve Kıvanç'a bakmaya başlamıştı. Ancak Kıvançtan da cevap alamayacağını biliyordu.
"Ne gördüyseniz o abi bir şey yok." Sergen'in net cevabı ortamı dağıtırken Sergen adımlarını odasına, Tahsin de adımlarını Sergen'in peşi sıra yönlendirmişti. Odalarına girdiğinde Sergen kapıyı kilitlemişti.
"Bunların arasında kesin bir şey var. Ahanda yazıyorum buraya." Duvarı eliyle çizer gibi yaptığı esnada Tahsin kaşlarını çatmıştı.
"Anlatacak mısın en başından? Kiminle kimin arasında bir şey var?"
"Nesil ile Kerem'in." dediğinde Tahsin kaşlarını çatmıştı.
"Emin misin? Neye istinaden dedin yani bunu?"
"Yüzde yüz abi. Ama hesaba katmadığım bir şey var. Her seferinde kandığım bir nokta." Başını iki yana salladı cümlelerinden sonra Sergen.
"Nesil'i fazla hafife alman mı?" dedi Tahsin dalga geçerek. Ancak dalga geçtiği konunun gerçekten bu olduğunu fark etti Sergen'in ifadesinden sonra.
"Kerem'i kışkırttım. İlk temas için." dediğinde Tahsin'in kaşları çatıldı.
"Niye böyle bir şey yaptın Sergen delirdin mi? Ayrıca ne gerek var böyle şeylere? Tamam takımda atıştınız ettiniz de çözümü bu mu sence?" dediğinde Tahsin Sergen yatağının üzerine oturdu.
"İşe yaraması gerekiyordu. Beklediğim gibi ilk hamleyi de yapmıştı."
"Sonra ne oldu? Yanında Barış vardı engel olmuştur diyeceğim de o da bu anı zevkle izlemeyi tercih edecek biri." dediğinde Tahsin Sergen tavana bakmaya başladı.
"Nesil tuttuğu gibi yere oturttu Kerem'i. Ortamıza girdi."
"Yok artık minnacık kız." dediğinde Tahsin Sergen başını iki yana salladı.
"Taso teknik var kızda. Allah çarpsın bak."
"Çarpıl da güleyim Sergen abartma ya. Kerem zaten zayıf boşluğuna geldiğinden diyeceğim de... O da şok içindeydi siz de düşününce. Ama Nesil çok sakindi. Bu da tesadüfi olmadığını açıklar hareketinin." İkisi de düşünmeye başladılar o andan itibaren ancak bir bağlantı kuramadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next to Me (Masterchef All Star)
Dla nastolatków"Kaldığımız yerden devam mı ediyoruz yoksa bittiğimiz noktadan yeniden mi başlıyoruz..?" Masterchef All Star 2023 kurgusudur.