❤️‍🩹

282 15 5
                                    

Kırılmadık, yara aldık sadece.

Olmadı mı köpüğü, oldurmadı mı..?

Akıllarda çok soru vardır, aklında çok düşünce. Ben en hayırlısının bu olduğuna inanmaya devam edeceğim. Çok zordu bu sene burası, aynı zamanda çok berbat. Masterchef formatı değildi sanki izlediğimiz. Bildiğimiz Survivor formatıydı.

Güzel gidiyor gibiydi ilk başlarda. Ta ki Alican'ın gelmesiyle kötüleşmeye başladı her şey. Ya da fark etmiyorduk, anlamıyorduk. Sevdiğimiz bir yarışmacı gelince ve de bu yarışmacı meşhur "ikincileri birincileri potaya atalım." Ekibinden olunca her şey değişti.

Buram buram adaletsizliği yukarıdan izleyenlerden anlıyorsunuz. Hiçbir şey olmamış gibi tavırlarından, "onlar gitti ben buradayım." Havalarından.

Bu yarışma bu sene böyle olduysa ileride de aynı şekilde devam ederse sonu ne olur biliyor musunuz..? Yetenek sizsiniz gibi. Tarih olur, gider. Her sene reytingi düşen Survivor gibi.

Keyif alıyorduk izlerken, Survivor da sinir oluyorduk ama bu sene geçti resmen Survivor'u bile.

Yazık oldu demeyeceğim. Ben de isterdim kalıp herkese çatır çatır cevabını vermesini ama görülüyor ki yemeklerde bile cevabını verse dahi susturuyorlar. Çünkü tek başına. Çok da ses çıkartırsa harcanır anında. Bir destekçisi olsaydı durum asla böyle olmazdı. Beraber üstesinden gelemezlerdi belki ama birbirlerine yeterlerdi en azından.

Önizleme yapmak istemiyorum hikayenin bu kısmında. Çünkü kafamda güzel bir sahne var, çok fazla spoiler olur o yüzden demeyeceğim...

Secondo adam... Merak etme bayrağın en azından bu hikayede güvende.

Standing Next to Me (Masterchef All Star)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin