follow you

388 38 64
                                    

ÖZÜR DİLERİM AMA EDAYA HAK VERİRKEN BULDUM KENDİMİ DİLARA KONUSUNDA FRAGMANDA DA ÖYLE LJDKFHDKGHDFKGHKDFJGHJKHFJK Bu arada kırmızı takım kurulurken ben Dilara'nın potaya şutlanacağını anlamıştım ilk fırsatta anlayanlar olmuştur benim haricimde de nedense öyle hissetmiştim tam olarak o oldu KJSHDJFSFDKS

*ÖNİZLEME*

Esra'nın dokunulmazlık alıp Kerem'i yollamasından sonra Nesil: "hak ettin, ohhh, Alican'ı alacaktın. NEYSE TABAĞI GEÇTİ AMA YİNE DE OHHH (iç sesi: ama eleneyim deme.)"

Kerem: Ama bak şimdi güzelim-

Barbaros: Kanka... Yapma... Düş-mez.

Kerem: ben alırım onun gönlünü

Nesil: Alican için de böyle derdi...

Barbaros: (Kerem'e "ben demiştim.") bakışı atar.

Kerem: Halledeceğim.

Nesil: Sen önce bir potadan çık da.

Barbaros: sizin kavganız saatlerce sürer Beypazarı sodamı getirin.

*ÖNİZLEME SON*

NORMALDE DEDİKODU KISMINI BÖLÜM SONUNA BIRAKIRIM DA DAYANAMADIM KDHSKJFHDSKJKFDSHJDSF

AYRICA SERGENİN YALNIZ KURT TEMALARINI FARK ETTİNİZ Mİ ŞAKA GİBİSAOLSAKHJSADSAHKLJHKDS

BU ARADA SERGEN VE DİLARA BİRBİRİNİ TAKİPTEN ÇIKMIŞ ESKUZMİİİİİİİ

Hızlı bölüm yazıp bu anlara gelmem lazım. Mütüş şeyler çıkartırım bundan.

ayrıca bu şarkı bu bölüme ve ikiliye çok güzel uydu bence.


"Derken?" Dediğimde yüz ifadesi garip bir telaşa bürünmüştü.

"Yani korkutucuydun ama Barış'a karşı sergilediğin o duruşla güzeldin hani kırmızının da vermiş olduğu o ateşle ve arkadaşının desteğini arkanda hissetmenle aldığın o sorumluluk ve beraberinde gelen ve mükemmel bir cevap olan o galibiyet-"

Kahkaha atmıştım durmak bilmeyen kelimelerine. O da kahkaha atarken yatağın üzerine yıkılmıştı.

"Çaban takdire şayan." Dediğimde elleriyle yüzünü kapatmıştı.

"Bir an korktum ama dayak yiyeceğim diye." Dediğinde gülmeme devam etmiş ve yataktan kalkıp yanına oturmuştum. Yıkık vaziyetinden doğrulduğu esnada bakışlarımı çekmemiştim üzerinden.

"Seni de korkutmuşlar belli." Dediğimde derin bir nefes almıştı.

"Müdahale etmek istedim Sefa ile aslında ama Alican hoş karşılamayacağını söyledi. Ben de fark ettim ki hala hakkında çözümleyemediğim şeyler var. Mesela neden en yakının olan bir insan bu kadar çekiniyor senden? İnat bir yapın olduğundan kızıp konuşmayacağını mı düşünüyorlar? Sınırların var, anladım ve müdahil olunmasını istemiyorsun. Ama bu kişiler de senin sınırlarının ne olduğunu en iyi bilen kişiler. Buna rağmen neden yanına gelmiyorlar mesela şu anda? Saçma geldi bana açıkçası. Kovsan da kızsan da ben razıyım şahsen çünkü biliyorum ki senin yanında olmam şu anda sana iyi gelecek, az önce attığın kahkahadan belli değil mi?"

Nedenini bilmediğim şekilde büyülenmiş bir biçimde dinlemiştim sözlerini. Tane tane kurduğu cümleleri, anlatmak istediğini ayrıntılarıyla, akılda soru işareti bırakmadan anlatışına bakmıştım bir müddet. Zor olan beni nasıl da bu kadar kolaymışım gibi tanımladığına bakmıştım.

Standing Next to Me (Masterchef All Star)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin