Sefa'ya attığım mesajdan (G5 Kapluş bölümü) sonra uyumaya çalışmak için yatağıma gömülmüştüm tam anlamıyla. Yaşadığım en zor gündü. Çağatay'ın elenmesi en zoru diye düşünürken daha da beteri olmuştu resmen.
Ertesi sabaha korkunç bir kişilik olarak başlamayı dileyerek uyanmıştım sanki yeterince korkunç değilmişim gibi. Bu isteğim görüntüme yansımış ola ki saçımın karmaşasından tek yapabileceğim yorum bu yönde olmuştu.
Evde oluşan garip telaşın nedenini öğrenmek için kendime çeki düzen verdikten sonra dışarı çıkmıştım.
Çıkmamla da telaşın nedenini anlamış, daha doğrusu hatırlamıştım.
Şampiyonlar stüdyodan önce eve girişlerini yapmışlardı.
Gözlerim Cemre'yi ararken Alican ve Barbaros ile sohbet ettiklerini gördüğüm anda damlamıştım yanlarına. Beni gören Cemre anında ayağa kalkmıştı ve sarılmıştık birbirimize.
"Sonunda kadın bir kanka ya." dediğimde Cemre tepkime gülerken Barbaros sorgulayıcı bakışlarını yollamaya başlamıştı.
"Tam olarak bizim neyimizden memnun değilsin acaba?"
"Cinsiyetinizden." dediğimde Alican gülmemek için direnirken Barbaros dövünmeye başlamıştı bile.
"Kızlarla samimi değil misin ya?" dedi Cemre bunun üzerine. Bakışlarımdan ve gidişatı az çok bildiğinden durumu anında kavramış, yandan gülmeye başlamıştı.
"Neso saçlar gitmiş yine."
Arkamı döndüğümde Metin'i gördüğüm anda gözlerimi kısmıştım.
"Tehlikemi sen düşün." dediğimde gülümsemesi daha artmıştı. Bir sarılma seansından sonra bir şampiyonu daha görmüştüm.
"Etrafımız kuşatılmış." dedim Eren abiye bakarak. Kahkaha ile karşılık vermiş ve Hasan ile yanımıza gelmişlerdi.
"Artık tek kızıl sen değilsin. Ünvanımı geri almaya geldim." dediğinde kaşlarımı havalandırmıştım.
"Ünvanları geri vermiyoruz. Ne kızıllığı ne de şampiyonluğu." dediğimde gülüşmüştük hep birlikte.
Stüdyoya gittimizde şampiyonların ön tarafta yer alması bazılarını şimdiden çıldırtmaya yetmişti. Onlar gelmeden önce atıp tutan Barış dediklerinin %10'unu bile diyemiyordu. Bu Mehmet şefin gözünden kaçmazken Barış hala üstü kapalı bir şekilde anlatmaya çalışıyordu düşüncelerini.
"Barış pek öyle konuşmuyordun sanki sen?" dedi Somer şef de.
"Yok şefim ben ne diyorsam aynılarını demeye devam ediyorum şu anda." dediğinde arkama bakmış ve elimi kaldırmıştım.
"Șef ben izninizle Barış'a bir soru sormak istiyorum."
"İstediğini sor." dedi Barış. Gülümsemeye başladım isteğimin dışında.
"P'den sonra hangi harf geliyor?" dediğimde kaşlarını çattı.
"R?" soru sorarcasına verdiği yanıttan sonra gülümsemem daha da arttı yüzümde.
"Teşekkürler."
"Yandı burası." dedi Alican bir anda. Tepkisine gülerken jetonu yeni düşen Barış söylenmeye başlamıştı. 2018'ler 19'lar toz oldular uçtular bilmem ne. Onun cevabını da Cemre vermişti, istatistik konusundan vurarak.
Daha sonra sazı eline alan Sergen olmuştu. Yok patates kızartmasına kaşık atmıyorlar falan. Ona da dayanamamış ve elimi kaldırmıştım.
"Nesil'in bugün çok konuşacak şeyi varmış. Şampiyonların gelmesini bekliyordun galiba?" dediğinde Somer şef gülmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next to Me (Masterchef All Star)
Подростковая литература"Kaldığımız yerden devam mı ediyoruz yoksa bittiğimiz noktadan yeniden mi başlıyoruz..?" Masterchef All Star 2023 kurgusudur.