ALİCAN DOKUNULMAZLIK ALDI ARKADAŞLAR AĞLIYORUM BU BÖLÜMÜ KAFAMDA YAZMIŞTIM NESİL'İN İNANILMAZ(!) BİR DESTEĞİ VAR Kİ BU BÖLÜMDE ANLATAMAM ÖYLE BİR DESTEK
DİLARAYI DA ATTI MI POTAYA MÜKEMMEL BİR BÖLÜM YEMİN EDİYORUM EN ÇOK BU BÖLÜMÜ YAZARKEN EĞLENİCEM DASJHFKSAIOŞDJHISALJLDJSAKJFALSKJDA
ŞU AN ÇOK YÜKSELDİM TUTMAYIN BENİ.
(bu şarkının verdiği vibe'ı seviyorum ayrıca.)
"Keremden hoşlandığını bilseydim o şekilde yaklaşmazdım onun yanında."
Sergen Nesil'e cümlesini kurduktan sonra uzaklaşmak için bir adım geriye atmıştı. Nesil anlık bir şok yaşasa da kendisini çabuk toparlamış ve Sergen'in gittiği yöne giderek bir nevi önünü keser gibi bir harekette bulunmuştu. Tahsin Sergen'den daha çok şaşırmıştı Nesil'in bu hareketine. Yanlarına gideceği esnada Nesil göz temasını Sergen'den kesmeden elini Tahsin'e doğru uzatmıştı. "Sen karışma." dercesineydi bu hareketi.
"Tam duyamadım da, bir kez daha söylesene kurduğun o muntazam cümleyi."
"Tam duymamış olsaydın böyle tepki vermezdin." dedi Sergen oldukça sakin bir şekilde. Nesil gülümsedi ancak gülümsemesi çok da içler açıcı değildi.
"Kerem'den hoşlansaydım o şekilde yanında durmazdım, emin ol." Nesil'in cümlesinden sonra Sergen bir adım attı geriye doğru. İşin uzayacağını fark etmişti.
"Aşk hayatın beni ilgilendirmiyor abi nasıl durursan dur." Yetişemeyeceğini anlamıştı. Normalde asla pes etmezdi ancak karşısındaki kızdan uzaklaşması gerektiğini hissetmişti.
"İlgilendirmiyor madem, ağzına bile alma. Diline pelesenk olacağım en son kişisin."
"Arkadaşlar burası yemek yarışması affedersiniz ama konumuz ne ara aşk meşk olaylarına geldi?" Tahsin en sonunda araya girmişti. İkisinin bakışları Tahsin'e döndüğünde Nesil başını iki yana salladıktan sonra birkaç adım geriye atmıştı.
"Bilmem arkadaşa sormak lazım." dedi Sergen Nesil'i işaret ederek. Tahsin Sergen'e "ne yapıyorsun?" dercesine birtakım hareketlerde bulunsa da Nesil onlara uymadı ve adımlarını stüdyonun dışına yönlendirdi.
"Başaramayacaksınız, beni bu şekilde yıpratacağınızı sanacaksınız sadece. Çünkü kim olduğumu bilmiyorsunuz." Sesli bir şekilde düşünerek yürümeye başlamıştı. Karşıdan gelen Eray, Batuhan ve Sefa Nesil'in cümlelerini çoktan duymuştu bile.
"Sergenle kapışmış yine." Eray diğerlerine fısıldayarak kurmuştu cümlesini.
"Sergen çok zararlı çıkacak, Nesil'i tanıyan biri olarak söylüyorum." dedi Batuhan.
"Bilmiyorum durumlar çok karışık Sergen asla bırakmaz gibi bu savaşı."
"Neden uğraşıyor ki..?" Sefa'dan oldukça masum bir soru geldiği için Batuhan ve Eray ağır çekimde bakmıştı resmen Sefa'ya. Bakışları söylenip duran Nesildeydi, onların nasıl baktığını fark etmemişti bile.
"Sen neden bu kadar üzgünsün ki?" İmasını belli etti Eray, bundan hiçbir şekilde gocunmamıştı. Batuhan duruma kıkırdarken Sefa onları duymamazlıktan gelmiş, adımlarını hızlandırıp volta atan Nesil'e yönlendirmişti.
"Hayırlı işler." Eray Sefa'nın arkasından kurmuştu cümlesini.
"Hayırlı mı işler bilemeyeceğim." demişti Batuhan da ardından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next to Me (Masterchef All Star)
Roman pour Adolescents"Kaldığımız yerden devam mı ediyoruz yoksa bittiğimiz noktadan yeniden mi başlıyoruz..?" Masterchef All Star 2023 kurgusudur.