Filizlenen bazı duygular.

325 18 4
                                    


Keyifli okumalar. Oy ve yorumlarınızı benimlr paylaşmayı unuymayın.

sosyal medya hesaplarım; ig/ iremilkiin wattpad; iremilkinn

Uykusuzluktan acıyan gözlerimi kırpıştırdım. Dün abimlerden oldukça geç bir saatte kalkmıştık ve eve gelince de uyku tutmamıştı. Şu defile bittikten sonra tatile gidecektim kesinlikle. Başka türlü bu yorgunluğumu atamazdım üstümden. Elbiselere göz atarken, elimdeki filtre kahvemden bir yudum aldım. Defile için artık son kontroller yapılıyordu. Eksik yerleri tamamlıyorduk, fazlalıkları çıkarıyorduk. Kısacası şu an her şey yolundaydı. Bugün, Ilgaz gelecekti ve yine prova yapacaktık ama bu sefer defilenin olduğu mekana gidecektik. Mekanın her ayrıntısıyla da ben ilgilenmiştim. Kapımın çalmasıyla gözlerimi elbiseden çektim.

''Gel.''

Gördüğüm kişiyle kaşlarım havalandı. Semih, elinde bir poşetle karşımda duruyordu.

''Abla, müsait misin?''

Oturduğum yerden kalkıp ona doğru yürüdüm. Kollarımı ona dolayıp sıkıca sarıldım. ''Müsaidim canım, bir sorun yok değil mi?''

''Hayır, hayır. Bir sorun yok. Ben sadece sana bir şey aldım da onu vermek istiyorum.'' Utangaç bir şekilde bana bakmasıyla hafifçe gülümsedim.

''Ne aldın bakalım?''

Elindeki poşeti bana uzattı. ''Görünce aklıma sen geldin. Umarım seversin.''

Poşeti elinden alıp içindekini çıkardım. Kırmızı, kısa ve dar bir elbiseydi. Kırmızıyı sevdiğimi biliyordu. Gözlerim beğeniyle parladı.

''Bu harika.''

''Gerçekten mi?''

''Gerçekten tabi, çok beğendim. Hatta dur giyineyim geleyim.''

''Tamam.''

Onu orada bırakıp odamdaki, giyinme kısmına ilerledim. Üstümdeki kahverengi elbiseyi çıkartıp kırmızı elbiseyi giydim ve aynadan kendime baktım. Elbisenin boyu, dizlerimin birkaç karış üstündeydi. İpliydi ve tüm bedenimi sarmıştı. Gerçekten çok güzel bir elbiseydi. Odadan çıkıp Semih'in yanına döndüm.

''Bayıldım.''

Tam o sırada gördüğüm kişiyle dudaklarım hafifçe aralandı. Ilgaz gelmişti. Hiç kapı sesi duymamıştım ve benim bakışımın aynısı onda da vardı. Baştan aşağı beni inceleyip yutkundu.

''Çok yakışmış.'' Semih'in övgü dolu sesiyle dikkatimi llgaz'dan çekip Semih'e döndüm.

''Teşekkür ederim.''

Ilgaz boğazını temizledi. Elini saçlarından geçirip konuşmaya başladı.

''Ee.. Ben şey için gelmiştim. Şey... Heh, defile. Defile için geldim. Prova yapalım diye.''

''İyi yaptın, birazdan gideriz.'' Konuşmamla bakışları hafifçe bana döndü. Sonra hemen çekti. Bana bakmamaya çalışır gibi bir hali vardı.

''Ben gideyim abla.''

''Kahvaltı yaptın mı?''

''Hayır, okulda yapacağım.''

''Aç aç gitme okula. Mutfağa git vardır öyle bir şeyler.''

''Yok ab-''

''Hadi dedim Semih. Poğaça falan vardır orada. ''

Gülümsedi. ''Tamam abla.'' Ilgaz'a bakıp başını hafifçe eğdikten sonra odadan çıkmıştı. Gözlerim Ilgaz' a döndü. Gördüğüm görüntüyle kendime hakim olamayıp güldüm. Yan yan bana bakmaya çalışıyordu ve baktıktan bir saniye sonra hemen bakışlarını çekiyordu.

HENNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin