Yanlış anlaşılma.

697 31 1
                                    




Merhaba! Yine çok eğleneceğiniz bir bölümle geldim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar.

Bana ulaşabileceğiniz hesaplarım: instagram: iremilkiin / wattpad: iremilkinn

Taylor Swift- Blank Space

''Ne diyorsunuz oğlum siz? Bak bana sağdan soldan geliyorlar biri açıklasın.'' Engin'in çileden çıkmış sesiyle yutkundum. Sinirden yüzü kızarmıştı.

''Ne yapıyorsun?'' Ilgaz'a bakarak fısıldamamla bana döndü. Gülümsedi.

Evet. Bu kaos ortamında hala gülebiliyordu.

''Bilmiyorum.''

''Nasıl bilmiyorsun?''

''Ne konuşuyorsunuz siz?'' Evren abinin bize karşı dediği şeyle konuşmayı kestim. Elimi Ilgaz'dan çekmemle huysuzca homurdandı. Ona dönüp kaşlarımı çattım. Sinirli ifademi görmesiyle hafifçe güldü. Abimlerin yanına gidip bana bakmalarını sağladım.

''Bir sakin olur musunuz lütfen?'' Bir şey demelerine izin vermeden adama döndüm. Yüzünde şaşkın ve anlamamış bir ifadeyle bana bakıyordu.

''Duydunuz sevgilim var.'' Ilgaz'ı göstermemle bakışlarım ona döndü. Donmuş bir ifadeyle bana bakıyordu. Bir bu eksikti!

''Peki, kusura bakmayın bilmiyordum. Mutluluklar size.'' Mahcup bir ifadeyle konuşmasıyla hafifçe güldüm.

''Sorun yok. İyi akşamlar.''

''Size de.'' Yanımızdan ayrılmasıyla derin bir nefes aldım. Arkamda daha büyük bir sorun duruyordu. Kaçamayacağımı anladığımda arkama döndüm.

''Ortalık yerde konuşmayalım. Restorana gidelim orada konuşuruz.''

''Oraya kadar dayanamam ben. Anlatın. Hemen.'' Engin'in sinirli sesiyle bıkkın bir nefes verdim. Mehtap'a dönüp Engin'i işaret ettim. Başını sallayıp sevgilisinin yanına gitti.

''Hayatım bir sakin olur musun? Restorana gidelim konuşalım.'' Engin'in yüzü yumuşamıştı. Aşk böyle bir şey miydi? Başımı iki yana sallayıp kendime geldim. Şu an kaosun tam ortasındaydık ben neler düşünüyordum?

''İyi, yürüyün hadi.'' Evren abinin sesinden bile hissettiğim gerginliğiyle sözü almasıyla dudaklarımı birbirine bastırdım. Hep beraber toplanıp restorana gelmiştik. Arabadan inmemek için kendime bahaneler bulmaya çalışsam da en sonunda inmiştim. Kapının önünde Semih'i görmemle yüzüme bir gülümseme yayıldı. Onun da bakışları beni buldu. Beni görünce kocaman gülümsedi. Yanına gidip ona sıkıca sarıldım.

''Nasılsın abla?''

''Hiç iyi değilim Semih. Kaos var.''

Yüzüne telaşlı bir ifade hakim oldu. ''Ne oldu abla?''

''Uzun hikaye. Abimler bekliyor şimdi. Gel sen de.''

''Olur mu ki? Özel bir ko-''

Kolundan tutup kendimle sürükledim. ''Ay saçmalama Semih! Gel hadi. Senden gizlim mi var?''

Yüzüne bir gülüş hakim oldu. ''Peki o zaman.''

Bu sırada içeriye girmiş ve abimlerin oturduğu masaya doğru yürüyorduk. Masaya ulaşmamızla boş sandalyelere oturduk.

''Evet, kim başlamak ister?'' Engin'in sabırsız sesiyle Ilgaz'a döndüm.

''Ortaya atan kişi oydu, o açıklasın.'' Ilgaz'a pas atmamla bana döndü.

HENNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin