Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar. Wattpad hesabımı takip ederseniz çok mutlu olurum.''Hera, şu kaseyi şuraya koysana kızım.''
''Hayır, orası değil. Şu köşe.''
Gelen seslerle yüzümü buruşturup uyandım. Ilgaz'ın sesi geliyordu. Kısa bir an ne olduğunu sorguladım ve daha sonra her şey bir bir zihnime dökülmeye başladı. Ilgaz'la beraber yaşamaya karar vermiştik ve şu an bu seslerden sonra bu kararımı sorgulamaya başlamıştım. Ben sakinliğe sessizliğe alışmış biriydim ve Ilgaz'la bu durum pek mümkün gibi görünmüyordu. Derin bir nefes alıp yataktan çıktım. Üzerime sabahlığımı giydikten sonra banyoya yönelip elimi ve yüzümü yıkadım. Saçımı da topladıktan sonra odadan çıktım ve seslerin geldiği yere doğru yürüdüm. Gördüğüm görüntüyle kaşlarım havalandı.
Ilgaz ve Hera mutfaktaydı ve kahvaltı hazırlıyorlardı. Sorun şuydu ki; her yer birbirine girmişti ve Hera ciddi anlamda Ilgaz'a yardım ediyordu. Çatalı masaya koyuyordu. Ilgaz sivri ucunu ters tarafına çevirip diğer taraftan kaşığı ona uzatmıştı ve o da masaya koyuyordu.
''Ne oluyor burada?''
Sesimle ikisi de aynı anda bana döndü. Ilgaz anında kocaman gülümseyip yanıma geldi. Dudaklarını şakağıma bastırıp bana baktı.
''Günaydın aşkım.''
Yüzümü buruşturdum. ''Aşkım mı?''
Aynı yüz ifadesi onda da oluştu. ''Yok, aşkım bana göre değilmiş.'' Kısa bir süre duraksadı.
''Ben ne diyeceğim sana? Aşkım olmaz, canım çok samimiyetsiz, prenses de sevmiyorsun.''
''Henna diyebilirsin mesela.''
''Olmaz. Başka şeyler demem lazım.''
''Bilemiyorum, Ilgaz. Gidip de bana bunu de dersem ne anlamı kalacak o zaman senin demenin?''
Gözleri kısıldı. ''Çok mantıklı.''
Güldüm. ''Sen bana ne diyeceksin peki?''
Sorusuyla gülüşüm silindi. Ne mi diyecektim? Sevgi sözcüklerini pek kullanan biri değildim.
''Ilgaz?''
''Ilgaz mı? Ilgaz ne? Olmaz! Başka bir şey de.''
''Ne diyebilirim?''
''Yakışıklım? Sevgilim? Erkeğim? Hayatım?''
''Yakışıklım mı? Erkeğim mi? O ne, Ilgaz?''
Kaşları çatıldı. ''Yakışıklı değil miyim, Henna?''
''Yakışıklısın.'' Anında kaşları eski haline döndü ve kocaman gülümsedi. Dudaklarını saçıma bastırdı.
''Sen de çok güzelsin.''
Kendime engel olamayıp gülümsedim. ''İki saniye içerisinde tüm duygu durumun değişiyor.''
''Senin yanında böyleyim.''
''Bu iyi bir şey mi?''
''Bilmem, belki.''
İç çektim. ''Pekala, sen bana Henna dersin. Ben de sana Ilgaz.''
''Olmaz! Sevgiliyiz biz. Biraz romantik olalım.''
''O zaman... Hayatım diyebilirim.''
Elini at kuyruğu yaptığım saçıma götürdü. Sonra kocaman sırıttı. ''Hayatın mıyım?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HENNA
Ficción General''Ne işin var burada?'' ''Seni görmeye geldim.'' Tek kaşım kalktı. ''Sebep?'' ''Bir sebebi mi olması lazım? Seni görmek istedim sadece.'' 29072023