Küçük çaplı kaos.

261 14 3
                                    


Keyifli okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Hayatıma biri girmeden önce oldukça monoton ilerleyen bir düzenim vardı. Ve kendime her zaman karakterime en yakın kişiyle sevgili olacağımı söylerdim. Ama şu an tam yanımda oturan adama bakınca büyük konuşmamak sözünü daha iyi anlıyordum.

''Bir dakika, şimdi siz sevgili mi oldunuz?''

''Ve aynı evde yaşamaya başladınız?''

Abim ve Engin'in peş peşe sorduğu soruyla yanımdaki şahıs heyecanla cevap verdi.

''Her ikisine de evet.''

''Yok, yok. Ben yanlış duydum.'' Engin'in gülerek dediği şeyle dudaklarımı birbirine bastırdım. Abim, Ilgaz'ı sevdiğimi zaten biliyordu ama Engin'in bu durumdan haberi yoktu ve şu an duyunca şaşırması çok normaldi. Ben ve llgaz'ı bin yıl düşünsem yine de olduramazdım. Karakterlerimiz o kadar uç noktalardaydı ki... Ve üstelik sürekli çatıştığımız için Engin'in tuhaf karşılaması bana çok doğal geliyordu.

''Şaka yapıyorsunuz değil mi? Hadi, itiraf edin artık. Yeter.''

''Engin, şaka değil. Gerçekten sevgiliyiz.''

''Ne ara? Nasıl oldu? Ne zaman oldu? Siz anlaşamıyordunuz bile.''

Derin bir nefes alıp söze girdim. ''Öncelikle bir sakin olun. Daha dün sevgili olduk. Ayrıca aynı evde kalma mevzusu da bir iddia sonucu ortaya çıktı. Bir ay kalacağız. Ben Ilgaz'ı seviyorum, Ilgaz beni seviyor ve sonuç; beraberiz. Hala atışıyoruz ama ilişkimizin tadı tuzu diyelim onlara.''

''Nasıl ya?'' Engin'in büyük bir hayretle söylediği şeyle Ilgaz güldü.

''Bizi ayırmaya çalışmayacaksınız değil mi?'' Ilgaz'ın sorduğu soruyla abim ters bakışlarla ona baktı.

''Töre dizisi mi çekiyoruz Ilgaz?''

Kendime engel olamayıp güldüm. Ilgaz söze atladı.

''Ne bileyim böyle karalar bağlayınca sandım bizi ayıracaksınız.''

''Saçmalama, Ilgaz.''

''Saçmalama, Ilgaz.''

''Saçmalama, Ilgaz.''

Üçümüzün de aynı anda Ilgaz'a dediğimiz şeyle, Ilgaz gözlerini kocaman açarak bize baktı. Bakışına dayanamayıp güldüm. Çok tatlıydı.

''Korkuttunuz beni, nasıl aynı anda aynı şeyi söyleyebildiniz?''

''Biz böyleyiz kardeşim, beğenemedin mi?'' Abimin ters konuşmasıyla Ilgaz sırıttı.

''Beğenmez olur muyum, kardeşim. Bayıldım.''

''Sırıtma.''

''Sırıtmak yasak mı, Evrenciğim?''

''Evrenciğim mi? Elimde kalacak bu adam.''

''Hey, hey! Bir sakin olun lütfen.''

''Ben sakinim, Ilgaz beye söyle.''

''Ben de sakinim, asıl Evren beye söyle.''

İç çektim. Önümüzdeki birkaç gün böyle atışmalı geçecekti. Ilgaz asla altta kalmazdı ve sırf abimleri sinir etsin diye bir sürü şey söylerdi. Abimler de zaten hiç sevgilisi olmayacağını düşündükleri kardeşlerinin  sevgilisinin olduğunu öğrendikleri için oldukça gerginlerdi bir de Ilgaz'ın laflarıyla iyice çileden çıkacaklardı. İki tarafın nasıl ortasını bulacağımı düşünürken yanımıza Semih gelmişti.

HENNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin