Selam. Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Benim oldukça yoğun ve hareketli geçiyor. Okulumun açılmasıyla artık iyice tempoya girdim. Ama bu arada kitaplarımı aksatmamaya çalışıyorum. Neyse, umarım bölümü seversiniz. Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar.
Mesleğime aşık biriydim.Bu mesleğin yarattığı sıkıntıları da seviyordum, yorgunluğunu, derdini, sıkıntısını, mutluluğunu... Burada, bu çizimler arasında olmak bana iyi geliyordu. Kumaşlarla cebelleşmeyi, onlarla oynamayı ve onlar üzerinden farklı şeyler meydana getirmek bana iyi geliyordu. Şimdiye kadar tanıştığım herkes bana her zaman bu mesleğin bana uygun olduğunu söylüyorlardı ki haklılardı. Ben bu meslek için yaratılmıştım.
Düşüncelere dalmışken kapımın çalınmasıyla bakışlarım oraya döndü. Sena'ydı.
''Müsait misin?''
''Evet, evet. Gel.''
''Dökül bakalım.''
Tek kaşım havalandı. ''Neyi?''
''Ilgaz'la aranızda olanları.''
''Ilgaz'la aramızda olanlar derken?''
''Gözlerin parlıyor ve telefona bakarken gülümsüyorsun. Bu ne demek? Sevgili yaptın."
Tespiti sonucu kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. Bu kadın ben görmeyeli ilişki profesörü falan mı olmuştu?
"Bu konuda bu kadar bilgili olduğuna göre sen de var bir şeyler."
"Hiç bana çevirme konuyu, dökül."
"Pekala, sevgiliyiz."
Önce gözleri şokla açıldı daha sonra kocaman gülümsedi.
"Biliyordum, işte."
Güldüm. "Ne kadar önemli bir şey."
"Deme öyle, yıllar sonra birine aşık oldun ve sevgili oldunuz resmen, inanamıyorum."
"Duygularım elimden alınmadı, Sena. Sadece doğru kişi, doğru zamanda karşıma çıktı."
"Çok mutlu oldum, hayırlı olsun. Çok mutlu olun hep."
"Teşekkür ederiz."
Onunla biraz daha lafladıktan sonra o odadan ayrılırken ben işime dönmüştüm. Kendimi kaptırmış bir şekilde çizim yaparken telefonuma gelen mesajla gözlerim oraya döndü. Telefonu elime alıp gelen mesaja baktım.
Ilgaz'dı.
Ilgaz: Henna?
Henna: Ilgaz?
Ilgaz: Sevgiliyiz değil mi?
Henna: Ilgaz bu soruyu sormaktan bıkmadın mı?
Ilgaz: Her an senden ayrılıyorum diyecek bir halin var, Henna. Korkutuyorsun beni.
Henna: Saçmalama, Ilgaz. Biz de öyle ayrılma olmaz. Ciddi ilişki insanıyım ben.
Ilgaz: Ciddi ilişki insanıysan evlenelim.
Henna: Ben demekten yoruldum sen duymaktan yorulmadın. Saçmalama Ilgaz!
Ilgaz: Gayet de mantıklıydı bence. Ciddi ilişkiyse evlenelim.
Henna: Hayır.
Ilgaz: Neden?
Henna: Daha yeni tanışıyor olduğumuz ve sevgililikte üçüncü günümüz olduğu için olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HENNA
General Fiction''Ne işin var burada?'' ''Seni görmeye geldim.'' Tek kaşım kalktı. ''Sebep?'' ''Bir sebebi mi olması lazım? Seni görmek istedim sadece.'' 29072023