ליז השכירה דירה שתי רחובות ממני, הייתי רוצה להשכיר לידה אבל לא יכולתי לשהות במקום לא נקי ואסתטי. אחרי שנים של התפשרות על דירות וקראוונים, אני נהנה ללא חרטה מהפריווילגיה שהכסף מביא לי, שהפעם מגיעה בצורת דירה מרוהטת בעלת שלושה חדרים מרווחים, מטבח ענק ומשופץ, ומרפסת צנועה, כי אחרי התעקשויות מצד קייט התרגלתי ללעשן באוויר הפתוח, ועכשיו זה מציל אותי מדירה בניחוחות עשן. למזלי הדירה מרוהטת באופן שגרם לליז לעקם את האף ולצעוק שזה משעמם, שזה בדיוק הדבר האהוב עלי, בעל הבית הסתכל עלי והשביע אותי שאני אשמור על הספה הלבנה נקייה, ולא אניח רגליים על שולחן הקפה, שגם הוא לבן, "אם אתה יכול, אפילו אל תניח עליו קפה" הוא הוסיף והנהנתי לו ברצינות מוחלטת, מי בכל אופן מניח קפה על שולחן קפה? זה כל כך לא נוח ופרקטי, גם אם שמים תחתיות מתחת לספל, עדיין יש את הסיכוי שהקפה יטפטף ויווצר כתם.
החוזה הוא לטווח ארוך, שנה, אני רוצה להגיד שזה סימן שאני אשאר בניו יורק במשך שנה, אבל אני גם יודע שאם ארצה לעזוב אז בכל אופן אני אוכל פשוט לשלם את הקנס עזיבה. פרקתי את המזוודה בארון הנקי וראיתי כיצד כל החפצים שלי ממלאים.. שני מדפים. מדף ספרים שהספקתי לצבור מהכפר, מחברת, עט, 4 טישרטים, 2 מכנסיים, ו6 בוקסרים. ללכת לקניון, הוספתי לרשימה, וכקוראת מחשבות, ליז שעמדה לצידי ובהתה במבט מוטרד בארגז הריק שלי, מילמלה שאם אמשיך להיות בחור מינימליסטי היא תכחיש כל קשר אלי, ועלינו לעשות ״מסע שופינג״ בדחיפות. חייכתי אליה והוספתי שגם לא יזיק לי ללכת להסתפר סופסוף, היא החזירה לי ״גם להתגלח, זיפים מבולגנים זה כבר לא באופנה״ והעבירה את אצבעותיה הדקיקות על שפמי הבלונדיני שהחל לבצבץ.
"תעזבי אותי אני מהבנות שחושבות שאם השפם בלונדיני לא שמים לב" אני מגחך, אבל מוסיף לרשימה (שהפכה לאחת מציאותית בפתקים בטלפון) לקנות מכונת גילוח.
לאחר 4 שעות בקניון, 2 שקיות בגדים, שקית ספרים, ו3 שקיות לציוד בסיסי-מינימליסטי-נחוץ לדירה (תתפלאו עד כמה בחור שעובר לגור לבדו צריך, מי חשב על לקנות מגבות מטבח? מבשם אוויר?) התיישבנו בסטארבקס, משקאות על ליז.
״הפעם הבאתי מוקה, קצפת וורודה, סוכריות שוקולד״ היא החלה לעשות לי את סקירת המשקה שלה. ״אלוהים, לא חשבתי שאתה עד כדי כך פלצן, כאילו, כן, כי חיית שבועיים בבית מלון נידח בסוויטה הכי מפוארת, אז בבירור כסף יש במשפחה, ועכשיו אתה משכיר לבד דירת שלושה חדרים חדשה, אבל בחייך, מגבת נפרדת לעצמך ומגבת לאורחים? אתה כל כך ... אני לא מוצאת את המילה״ היא נאנחת.
״אל תדאגי אני אסכים לך להשתמש במגבת של האורחים״ לגמתי מהמשקה, אלוהים שישמור עלי, כמויות השטויות שצרכתי השבועיים, אבל זה בסדר, השכרת הדירה היא שוות ערך לכניסה לשיגרה, אז אני אחזור להכין ארוחות מאוזנות ולבשל לעצמי, לקחת את עצמי ברצינות בידיים ולאורח חיים בריא.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...