אם חשבתי שהוא יבקש ממני את המספר שלי, או כל דבר דומה, טעיתי.
הערב נגמר בלחיצה ידידותית ואני נועץ בו מבט רעב ומגוחך.
ליז לא הגיעה יום למחרת לארוחת הבוקר הקבועה שלנו, היא סימסה לי שהיא 'נורא מצטערת אבל תבלה קצת עם אחיה הוא בניו יורק רק לשבוע'. התחלתי לתרץ לעצמי שזו הסיבה למה הוא לא התחיל איתי- הוא לא רצה שנתחיל משהו שהיה נגמר אחרי שבוע.
הייתי במצב רוח רע, זה היה אמור להיות אחרת, הייתי צריך להרגיש נהדר, לפחות נפשית, אחרי המרתון. הרי הצלחתי, סיימתי את הדבר שהתכוננתי אליו בחודשים האחרונים. אבל במקום להצליח בזכות הכישורים שלי, בזכות התוכנית המדוייקת שכתבתי ובניתי, שאירגנתי אותה במשך חודשים, כדי שאדע מתי להגביר קצב, מתי לעבור להליכה, מתי לשתות- במקום כל התכנונים שלי, העתקתי אדם אחר. לא הצלחתי בזכות עצמי, אלא בזכותו, בזכות אותו אדם שכרגע גורם לי לאכול ארוחת בוקר לבד.
והוא אותו אדם שגורם לי לאכול גם יום למחרת לבד, וגם יום אחרי. ביום השלישי לאחר המרתון, אני קם לכאבים עצומים, והשרירים שלי מכווצים כל כך שאני מתקשה לקום מהמיטה, ואולי זה פשוט מצב הרוח הרע שלי שמשתלט על גופי.
אני אומרת לעצמי שבמקום להתבאס אני צריך לנצל את הזמן שבמיטה, אז אני שוכב במשך רוב היום וקורא, עד מצב בו אני מסיים שני ספרים ביום, כך שאני מספיק להתאהב היום פעמיים, אבל ברגע שאני סוגר את הספר השני אני נזכר בכריסטיאן, סליחה- כ ר י ס . ומתעצבן.
ההתנהגות המגוחכת שלי מתחילה לעלות לי על העצבים, אז אני מסמס לג'יימס שיפגוש אותי בבר ופותח את הארון שלי, בוחר את האאוטפיד הכי מוגזם שאצליח להעלות. אבל הבגדים שלי כאן פשוטים, אז אני מסתפק בחולצה מכופתרת מבד שחור חצי שקוף ובלייזר שחור מעל, עם מכנס תואם בגזרה נמוכה. אני משאיר את הפנים שלי חלקות, מחליט לא להתאפר ורק מעביר יד בשיערי, מסדר אותו בפראות. כמובן שהוספתי בערך חצי בקבוק בושם, עם הריח המוכר שלי של אריאנה גרנדה.
"לא ידעתי שאנחנו צריכים לדפוק לוק" ג'יימס שורק לי ברגע שהוא רואה אותי, שוב גורם לי לפקפק במיניות שלו. אבל האמת היא שפשוט אנשים פה יותר פתוחים ובטוחים בעצמם, גברים מסכימים לעצמם להחמיא לחברים שלהם סתם כך.
נאנחתי והוצאתי שתי סיגריות, אחת גם בשבילו, "תאמין לי שבעבר הייתי יכול להיות יותר מוגזם". שנינו שאפנו עמוקות והסתכלנו אחד בשני, אני רואה אותו מנסה להבין איך להתקדם מהפעם האחרונה שנפגשנו רק שנינו, והתעוררנו אחד לצד השני.
הוא כחכח בגרונו ולבסוף אמר, "אז אני מבין שלא יהיו עוד פטריות בקרוב".
"תאמין לי, ליז חטפה קצת הלם, אני לא רוצה שהיא תחשוב שאני השפעה רעה או משהו" צחקתי.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...