בשבועות הבאים הבנתי עד כמה תכנון חתונה הוא דבר אומנותי ומדהים: אנחנו לא הפסקנו לבחון סידורי פרחים (דובדבן, כמובן), תפריטים, הלכנו לחמישה מקומות שונים של קינוחים כדי למצוא את העוגה המושלמת, שהייתה יותר גבוהה ממני, ואחרי ביקור באולם החתונה כבר קבענו תאריך ליחידי שהיה פנוי השנה, בעקבות זוג שביטל, ביררתי כמובן למה הביטול כדי לא להכניס לנו מזל רע, זה היה של זוג שכל כך התרגש מהחתונה שלהם והם החליטו לברוח להתחתן בוואגאס. אבל לא אנחנו, אני רציתי את החתונה של החלומות, עם החברים מישראל.
בצורה מוזרה, תכנוניי החתונה עברו ללא בעיות וויכוחים, כמובן שהיו כמה וויכוחים קטנים כמו כריס שרצה שנשים כמה שירים שלי בחתונה ואני שהרגשתי מובך יותר מידי, אבל הבטחתי לו שאני אשיר לו בריקוד הראשון שלנו באוזן שלו. והיה את עניין הטיסה. התאריך הלך והתקרב, עוד חודשיים, ליתר דיוק. זה היה כל כך קרוב, כולם התפלאו איך אנחנו נהיה מאורסים רק למשך תקופה של ארבע חודשים וישר נתחתן. אבל לא ראיתי סיבה לחכות, וגם כריס לא. וממש, ממש רציתי להתחיל ללבוש את הטבעת ברחוב, עד כה שמרתי אותה בבית, לובש רק במקומות סגורים, בהם אני בטוח שאף אחד לא יצלם, לא רציתי שכך החברים מישראל יגלו, זה היה חייב לבוא ממני.
כך מצאנו את עצמנו אורזים יום אחד, לא יותר מידי, מוכנים עם כרטיסים בידיים לטיסה, לכמה רגעים חשבתי האם להשכיר מטוס פרטי, אבל זה רמת בזבוז כספי שאני לא הייתי מוכן לסבול, ואולי גם רציתי שכריס יראה אותי בלוק הסלבריטי במסווה האהוב עלי, כובע גרב, קפוצ'ון, מסיכה. אני זוכר תקופה בה הייתי מסתובב ככה ברחוב, ובסופו של דבר אנשים היו ישר מזהים אותי על פי תלבושת המסווה.
"אני גם צריך לשים עלי מיליון שכבות?" כריס לוחש לי כשאנחנו מתארגנים ליציאה לשדה התעופה, "או שאני לא מפורסם ברמה שלך".
"מה שאתה חושב, בכל אופן יזהו אותי" אני עונה, אני מניח שגם אותו חלק יזהו.
אני מסתכל במראה ומגחך כשאני נזכר בתקופה ההיא שהייתי מתלבש ככה ביום-יום, עד מצב בו אנשים היו יודעים שאם הם רואים מישהו עם מסיכת בד, כובע גרב וקפוצון - באמצע הפאקינג קיץ - זה כנראה אני.
"יהיה בסדר" כריס אומר לי, אבל אני לא ממש לחוץ, לא כשהוא לידי.
"תתכונן לטירוף" אני אומר.
"יותר טירוף מהדייט השני שלנו כשג'סטין הניח ספל קפה בלי תחתית על השולחן שלך והעין שלך התחילה לקפוץ?"
"שמת לב לזה?" אני צוחק, "ממש השתדלתי להישאר רגוע".
"שם לב להכל"
"אני מקווה שלא יהיו דרמות" אני נאנח, אני מוכן להכל.
"תכין אותי"
"אני יכול להזהיר אותך כבר מראש, כנראה לגבי קייט. היא תהייה דרמתית. מייקל יהיה קול, גם ההורים שלי, הם ינסו להיות רגועים אבל ימותו מבפנים. אני רק לא בטוח לגבי קלואי"
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...