המסתורין שלי כבר לא מרגש כמו שהוא היה

90 22 1
                                    

כשזאת הפעם השניה השבוע שמישהי מתקרבת אלי ומבקשת תמונה, כשאני ליד כולם, אני כבר לא ממש יכול להגיד שזאת סתם חברה מישראל.

"אני מצטער אני עם חברים כרגע" אני עונה, לפחות אני זמר מפורסם מארץ עם שפה אחרת, אם היינו דוברי אנגלית כבר ממזמן 'הזהות' שלי הייתה נחשפת. עכשיו אני יכול לדקלם לה את כל עמוד הוויקיפדיה שלי בעברית, והם ישאלו אותי אם אמרתי לה רשימה של 'אומייגאד זה רשימה של כל קורבנות הרצח שלך?, לא, זה מתכון לסמים? אתה סוחר סמים?'

"אהה.." היא נראת מובכת, רואים על הפנים שלה שהיא הייתה צריכה לאזור אומץ כדי לבקש את התמונה, "מובן לגמרי" היא עונה, וקצת כואב לי שהייתי צריך לסרב. אבל כבר הסכמתי לסלפי אחד השבוע לצד החברים, והם לא ממש הבינו למה מישהו החליף איתי כמה משפטים הצטלם והלך. איך אני אסביר את זה פעמיים בשבוע?

"עוד חברה מסתורית מישראל?" ליז שואלת.

"היא לא מסתורית"

"אבל לא תציג אותה, או אותנו" היא נאנחת, "עזוב"

"רק אני או שזה כבר נהיה לא כיף?" לילי אומרת.

"מה לא כיף?" החצי השני שלה שואל.

"כל המסתורין של הנרי, בהתחלה זה היה כזה וואו מרגש ועכשיו זה כזה ..נה, לא יודעת"

"זה לא אמור להיות מרגש, זה לא מסתורין, וזה כלום. אתם עושים את זה יותר ממה שזה" אני אומר.

"צודק, מר 'רצחתי את בן הזוג שלי וברחתי מהמדינה עם הזהות הגנובה שלו', אנחנו באמת צריכים להפסיק לעשות מזה יותר ממה שזה, זה לא שאני ליטרלי רועד מפחד כל פעם שאני קצת מעצבן אותך כי אולי תדקור גם אותי" ג'סטין ממלמל לכוס הבירה שלו ומארינה מצחקקת.

"אתה תספר להם מתישהו?" כריס שואל אותי בארוחת הערב המאוחרת שלנו.

"זאת שאלה טובה" אני צוחק, "אני באמת לא יודע, מצד אחד הם יגלו בסופו של דבר, השאלה אם עדיף שהם יגלו את זה ממני או לא"

"למה אתה לא מספר בעצם? אתה מפחד שהם יקראו עליך דברים באינטרנט?" הוא מתעניין ואני לא ממש יודע מה לענות.

"תראה, כל העניין הזה... זה לא שממש חשבתי לעומק ואמרתי 'אה וואו אני עומד להיות הבחור המסתורי הזה' ועכשיו אני נלחם על זה ולשמור על המסתורין, אני פשוט באתי, ולא רציתי לדבר, והם שמו לי את התווית של 'המסתורי', ומשם זה פשוט זרם, ועדיין לא רציתי לדבר. עכשיו אני כבר יותר פתוח איתם, לעזאזל, ג'ייימס יודע עלי כל כך הרבה דברים, וגם קנדל יודע שאני זמר, אז כן, אני כבר לא באמת 'מסתורי', כמו שהייתי, זה פשוט עניין של ... אני נהנה קצת להיות פשוט הנרי, ולא 'הנרי הזמר', אז אולי אני מנסה להנות מכמה הימים, או שבועות, שנשאר לי והם לא יודעים, זה פשוט דף חדש ונקי, אתה יודע?"


רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now