אני לחלוטין לא חשבתי שככה זה יקרה. שיר של קייל שעשיתי לו קאבר כשהייתי שיכור ומעריצים ערכו אותו לדואט מרגש, ה-דואט, התפוצץ באינטרנט. אני יכול רק להודות לאלוהים שגרסא מהירה של השיר היא זו שרצה, אז הקול שלי צייצני ולא מובן.
ליז לומדת את תנועות הריקוד, וזה ממש משעשע אותי איך משיר איטי ומרגש זה הפך לחרא מהיר שמונע מכולם להתרכז במילים, קייל ידע לפעמים לכתוב יפה, כי הוא כתב עם צוות שעזר לו. לא היה לו ממש כישרון, בעיקר כי אני לא מאמין שבאמת הייתה לו את התשוקה, הוא התחיל לכתוב ולשיר רק בגללי, מי אמר 'הנרי חושב שהעולם סובב סביבו'?... אין מצב... אני?...
"קשה לי לזכור את כל הריקוד" ליז נאנחת כשמתחילה אותו בפעם העשירית.
"תנסי לפתוח לך מאחורי הטלפון את הריקוד על טלפון אחר כדי שתוכלי להציץ כשמסתבכת" ג'יימס מציע.
"גאוני, תביא את הטלפון שלך"
"אין מצב"
"מה? אתה מסתיר שם משהו?"
"אני אפתח לך, איך קוראים לשיר?"
"גם אחרי כל השנים"
"של מי?"
"אין לי שמץ ממ.." ליז כותבת את שם השיר בחיפוש ומתקשה למצוא אותו, "רגע" היא נעצרת, אבל המוזיקה של השיר, הפעם אחד לא בגרסא מהירה מתנגנת, ושומעים את הקול שלי בבירור.
ליז ממשיכה להסתכל על הטלפון ומארינה פתאום קופצת ממקומו ולוקחת לה אותו, "אני אלמד אותך את הריקוד, זה די קל"
"רגע תביאי לי את הטלפון" ג'יימס מושיט את ידו אבל מארינה מתנגדת ואומרת שהוא לא צריך.
אני רואה את כריס מסתכל משועשע על המתרחש מהצד, ואילו אני ממשיך 'לקרוא' את הספר שבידיי, מבפנים אני מתפוצץ מצחוק, קנדל מתיישב לידי, "אתה פשוט נותן לזה לקרות?" הוא לוחש.
אני מושך בכתפיי, "תראה, זה יקרה רק פעם אחת. תתן לי לפחות להנות" אני עונה.
"תפתח לי אותו קודם ואז תקבל" מארינה אוחזת בטלפון בחוזקה אבל מושיטה לג'יימס שיכניס את הסיסמא.
"מה נסגר?" ג'יימס שואל.
"זה היה סרטון עם ספויילר למתקפת הטיטאנים" מארינה עונה ואני לא מצליח שלא לצחוק.
"לא צפיתי בזה, נהדר. תחזירי לי את הטלפון"
"זה מצחיק אותך?" ליז שואלת, אותי. ואני שומע שנית את הקול המקורי של השיר מהטלפון שלה, מנחש שסרטון שלי ושל קייל רץ בתוכו.
"מה מצחיק?"
"אתה צוחק. אתה יודע מה קורה ואתה צוחק. לא אכפת לך שנגלה, זה מצחיק אותך"
"זה די מצחיק" אני אומר וצחוק קטן נפלט לי, אבל המבט העצבני של ליז עוצר אותי.
"אז כל החודשים האלו, היו מה? אתה צוחק מהצד כשאנחנו לא יודעים כלום ומחכה לרגע המצחיק שנגלה? אוקיי אם כך בסדר, זה נשאר ביני, לבינך, לקנדל, לגם מארינה מתברר.. נחכה שג'סטין ג'יימס ולילי יגלו ואני אצטרך לחבורה הקטנה שלכם ונצחק?" קולה של ליז רועד והמילים שלה מבולבלות, אני מרגיש שהיא נפגעה, והיא מתחילה ללכת לכיוון הדלת אבל למזלי מסתבכת עם כל המנעולים, דמעה זולגת לה במורד הלחי כשהיא מקללת בשקט.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...