ליז עצבנית. היא פוטרה ולא יכולה להבין למה, היא היחידה שעשתה מאמץ בעבודה, נשארה שעות נוספות ועשתה מעל ומעבר, "אבל ברור שהם יפטרו את העובדת הכי חדשה כשיש קיצוצים" היא רוטנת, ואני שם את הטלפון שלי בצד, עם הודעת הבוקר טוב מכריסטיאן.
"אולי זה הזמן למצוא מה את באמת אוהבת לעשות" אני אומר.
"מה אני אוהבת לעשות, אני בעצמי לא יודעת, זה כל כך מתסכל.. כאילו, אתה יודע שאני אוהבת איפור" היא מגבירה את קצב הדיבור שלה כשהיא עצבנית, "אבל איפור בתור מה, מאפרת לחתונות? או למגזינים?"
"אני חושב שאפשר גם וגם"
"אבל אני גם מאד אוהבת אופנה, האם אני רוצה לעסוק רק באיפור? או שזה הזמן שלי להיות הבוסית של עצמי ולנסות להמשיך להיות כוכבת רשת"
"את יכולה לנסות להיות כוכבת רשת בתחומי היופי, תוך כדי שאת משלמת חשבונות באמצעות האיפור שאת משלבת בתוכן שלך, עד מצב בו תהיי עצמאית לחלוטין"
"כן, ואז יש גם את זה שאני רוצה לטייל בכל העולם, אולי זה בכלל הייעוד שלי. ובעצם, אתה יודע מה אני הכי הייתי רוצה לעשות אם כסף לא היה מעורב? גננת. אני פשוט אוהבת ילדים, לחנך ולעצב את דור העתיד...אבל המשכורות כל כך זעירות שהן לא יספיקו לי אפילו לשכר דירה ואוכל, זה גם לא הזמן שלי לחפש את עצמי כשיש לי שכר דירה לשלם, אתה מבין?"
"את יכולה לפתוח גן פרטי וככה זה יהיה רווחי, מעבר לזה שזה הגיל בו את חוקרת את עצמך, את לא חייבת להתחייב למשהו אחד, תנסי איפור, תנסי אופנה, תנסי הכל עד שתמצאי את האחד"
"זה בא ממקום מאד פריווילגי להגיד שאני צריכה לנסות את הכל, אין לי את הכסף לזה, לא כשאנחנו גרים בעיר הכי יקרה בעולם" היא מביטה בי, מנסה כנראה לנחש מאיפה כל הכסף שלי, "איך אתה ידעת מה אתה רוצה לעשות?"
"את רואה אותי עושה משהו??" אני צוחק, אני כל היום רק מצייר ומסתובב, עכשיו גם מנגן. אבל להגיד שאני עובד יהיה שקר, אני פשוט חי.
"כן, אתה עושה את האומנות שלך, מצייר חצי מהיום"
"אבל אני לא מוכר את היצירות, זה לא העבודה שלי"
"אז מה אתה עושה מעבר? שיחה רצינית" ליז סקרנית כבר במשך כמה חודשים לגבי העיסוק שלי ונראה כאילו עכשיו היא לא תרצה להרפות.
"זה לא רלוונטי אלייך אבל, אני עבדתי פעם ועכשיו אני חי על הכסף שהרווחתי. זה לא מקצוע שהוא בשאיפות שלך, וגם מאד קשה באמת להרוויח ממנו.. לי היה מזל"
"ואתה לא תגיד לי מה עשית"
אני מניע בראשי לשלילה, "זה לא מה שרלוונטי עכשיו, עכשיו אנחנו מוצאים לך עבודה לזמן הקרוב" יש לי את החשק להביא לה צ'ק עם 100 אלף שתצא לעשות מה שהיא רוצה בלי חשש של כסף, אבל כבר למדתי לא לערב חברים עם כסף, ככה לפחות קייט התחילה להכנס לחובות כל שבועיים, כי סמכה עלי שאבוא ואכסה לה הכל. אבל אולי אני יכול להציע לה לגור איתי כדי שלא יהיה את החשש של השכירות והאוכל? או שזה נכלל בכלל שלי.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...