אני וכריסטיאן, כריסטיאן ואני. הוא האחד שגורם לי לכתוב שירי אהבה מחרידים שבסיוטים -חלומות מתוקים - הכי רעים שלי, לא חשבתי שאעשה. שירי אהבה על כך שהוא האחד, על איך אני אוהב אותו, על הצורה בה אני מאוהב בכל ריס ושיערה וקמט שלו. על כך שאני באמת, מאוהב. על כך שזאת האהבה הכי מקסימה שאי פעם חוויתי, על זה שהוא גורם לי להרגיש שלם, לא שבור, על הכל. על זה שהוא כל בוקר כותב לי "בוקר טוב", גם אם הוא מתעורר לידי. על זה שהוא אומר לי לכתוב לו שהגעתי לבית בשלום, גם אם הוא זה שמחזיר אותי.
"הוא שוב בעולם אחר" ג'סטין נוקש באצבעותיו.
"מפנטז עלי אני מקווה" כריסטיאן לוחש לי ואני חוזר למציאות, מחייך במבוכה כתשובה.
"זה עלייך" ג'יימס מגלגל עיניים וקם, "עוד סיבוב? בירה? בירה? בירה?" הוא עובר אחד אחד ושואל, מפיל על עצמו להיות האחד שמביא משקאות כל לילה.
בלי לשים לב, כמה שבועות שלא שתיתי, לא ברמת שיכרון לפחות. אני לא לוקח כדורים בכלל, או מעשן וויד. זאת הפעם השנייה בחיים שלי שאני גמול לחלוטין, אלא שהפעם אפילו לא ניסיתי, וזה לא היה קשה.
"בייב, קפה?" כריסטיאן שואל אותי כשרואה ששוב סירבתי למשקה.
"כן בייב, קפה?" ג'יימס מחקה אותו.
"אני אשמח, תודה בייבי" אני עונה לג'יימס בקול הכי מתוק שלי שגורם לו לחלחלה.
"אני חושב שאנחנו צריכים להוציא את היציאות הליליות שלנו לבתי קפה או מסעדות" כריסטיאן אומר כשהוא מתפשט למקלחת, ואני עוזר לו בשמחה, פורם כפתור אחר כפתור, "הרי בכל אופן חצי מאיתנו כבר לא שותים, ליז עושה אתגר של 30 יום ללא אלכוהול ואני מניח שהיא תמשיך" עכשיו הוא לחלוטין ללא חולצה ואני עובר לחגורה מהנהן אליו, מרוכז במשימת הפשטתו.
"היי, עיניים אלי" הוא רוטן.
אני מתכופף על ברכי וממשיך בהסרת החגורה, אבל שומר איתו על קשר עין כפי שהוא ביקש, "ככה?".
הוא נושף בחיוך, "כן" הוא מהנהן.
אני ממשיך לשמור איתו על קשר עין.
🤍
אני יודע לזהות ישראלי כשאני רואה אחד.
עכשיו כשאני עומד על במה פתוחה, מופיע עם שיר אהבה רומנטי ומתוק להחריד שכתבתי על כריסטיאן כמובן, מול כל החברים שלנו שישמעו פעם ראשונה שיר שאני כתבתי, עם מיקרופון וציוד הגברה זול, אורות מהבהבים ולא מסיבה טרנדית, אני רואה ישראלי. ואם היה לי חשש שהוא לא כזה, אני מוכיח שצדקתי כשהוא מרים את הטלפון שלו עם פלאש דולק, מתעד את שיר האהבה שכתבתי לאוזני כריסטיאן בלבד, כריסטיאן וחברי ניו יורק, כל נוכחי 'קריוקי ג'ייג'יי' לפחות.
הקול שלי קצת רועד כשאני רואה את הפלאש נדלק ואני מאמין שיראו בסרטון שלו כיצד אני מסתכל עליו לשבריר שניה, ברגעים כאלה אני יכול לדמיין את כל ה'עריכות' שמעריצים יעשו לסרטון, אני אפילו לא צריך לראות את התגובות ברשת כי אני יכול לדמיין אותם ברוחי, עם איזה שיר הם ישימו ברקע כשיהיה הילוך איטי למבט השברירי שהחלפתי על המצלמה...
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...