אני משתכר מהשוקו

119 23 21
                                    

"אז יש מריבה בגן עדן?" ג'יימס פותח את בקבוקיי השוקו ומוזג לשנינו בכוסות יין.

"הוא באמת התקשר אלייך ואמר לקחת אותי?"

"הוא דואג לך.. לא רצה שתסתובב עם מחשבות יתר" ג'יימס נאנח כשמספר לי.

"ברור שהוא התקשר אלייך" כרגע ההתחשבות יתר של כריס, מעצבנת אותי.

"היי אל תכעס, הוא פשוט רצה שיהיה לך עם מי לדבר, אז ספר לי. מה קורה?"

אני לא חושב שאני אפתח עם ג'יימס את היסטוריית הסקס שלי. כן, אני לא חושב.

"עניינים" אני עונה בקצרה, "תספר לי משהו, מה איתך?" ברגע הזה נמאס לי מניו יורק, אם גם כאן יש לי דרמות סקס, במה עדיף לי המצב מישראל.

"הבחורה שאני אתה יודע.. נהנה איתה? עשתה בוטוקס לפני שבועיים"

"זה נחמד"

"נחמד?"

"לא?"

"לא, לא הבנת" ג'יימס נאנח, "היא עשתה בוטוקס למניעת קימטוטים באיזור של הפאקינג פה, היא בקושי מצליחה להוזיז את השפה העליונה"

"כן.. בעיה.. אה.." אני עונה.

"לא הבנת. השפה העליונה. הבחורה שאני נהנה איתה." ג'יימס מסתכל עלי במבט חודר, מצפה ממני שאני אבין על מה הדיבור.

"פשוט תגיד, אתה יכול להיות לא פוליטיקלי קורט לידי, יאללה"

"היא לא מצליחה לכסות את השיניים עם השפה כשהיא יורדת לי" ג'יימס מדבר במהירות, מובך כולו מדיבור על מין ואני צוחק.

"זה בעיה אה" אני לא מפסיק לצחוק, "עכשיו כשאני חושב על זה, יש בעיה יותר גדולה: הבחורה לא יכולה לשתות עם קשית. האם חוסר הקמטים שווה את זה? אלוהים אני חייב לספר על זה לליז, אני מצטער זה מושלם"

"וזה מה שמעסיק אותי בימים אלו, ירידות לא מוצלחות ולהיות הבית לחבר הטוב שלי כשהוא ובן זוגו רבים"

"הוא לפעמים יותר מידי" אני פולט.

"כי הוא יותר מידי מתחשב?" ג'יימס מזדקף במקומו, "אני שמתי לב לזה, הוא תמיד הדבר הנכון, לובש את הדבר הנכון, אומר את הדבר הנכון. הוא פשוט נכון. אבל אני מניח שזה יכול להציק לפעמים, אתה חושב שזה תחרות איתו?"

"לא, לא בקטע של תחרות, בקטע של.. פשוט יותר מידי. הוא חושב על דברים יותר מידי ומנסה יותר מידי להיות האחראי והנכון" וככה הוא לא מקשיב לי.

"אין דבר שתקשורת בריאה לא תפתור" ג'יימס אומר את המובן מאליו.

"אולי הכל היה יותר מידי" אני קם.

"למה אתה מתכוון?" ג'יימס שואל וכשהוא רואה את ארשת פניי השבורה, עיניו נפקחות בפליאה, "אתה לא מתכוון לזה" הוא אומר ושנינו שותקים, מהרהרים בווידוי שלי.

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now