כולם מגיעים חצי שעה לפני הזמן, כי אני עומד לעשות להם שיחה. זה נכנס לטופ 10 דברים הכי מביכים שאי פעם עשיתי, ישר אחרי מקום 7: להשתכר ולשיר בקריוקי שיר של אקס שלי, בזמן שאחד הברמנים מצלם ומעלה לאינטרנט ואז מעריצים מוכשרים עורכים את הקולות שלי ושל האקס כך שנשמע כאילו אנחנו שרים דואט, אה והעובדה שזה קיבל 40 מיליון צפיות.
אני משתעל בדרמטיות ופותח את מצגת הפאוור פוינט שהכנתי במקום לנקות את המקום באובססיה, כי כזה אני, קולי וזורם.
איך, ולמה אתם צריכים לא להביך אותי היום
"אתם בטח שואלים למה התכנסתם היום" אני פותח את המצגת ומדבר, ג'סטין צוחק בצד וכשאני מסתכל עליו במבט חודר הוא מבין שאני רציני וסוגר את פיו המצחקק עם ידו.
שקופית 1: אני לא חולה ניקיון
"כמובן שאתם יודעים שאני כן, אבל היום אני לא, ואתם מתנהגים בקוליות יתר, כמובן כמובן שאתם לא! מניחים כוסות קפה! בלי תחתיות! על השולחן הלבן שלי! אבל אם אתם במקרה מניחים, לא להגיד כלום, אף אחד לא מעיר, הוא לא צריך לדעת על ההתחלה על השיגעונות שלי, אבל זה לא תירוץ להתנהג בברבריות ולזרוק פופקורן"
לילי פותחת את פיה להעיר משהו, ואני משתיק אותה, "שאלות בסוף ההצגה"
"כן אבל-"
"בסוף ההצגה!"
"כמה שקופיות יש פה? כי אני ראיתי בהתחלה שהיה שם 125? זה-"
"שאלות בסו-"
דפיקה בדלת קוטעת אותה ואני הולך לבדוק מי הגיע, וכמובן, שכריס הגיע חצי שעה לפני הזמן, הורס לי את המצגת. אני מנסה לא לאבד את זה, ולהישאר רגוע.
"אוקיי חברה, המצגת נקטעת באמצע, הוא כאן. תאלתרו, תשמרו על שפיות, תזכרו שזה הבחור הראשון שאני מחבב מזה הרבה זמן" אני אומר במהירות בזמן שליז ממלמלת שהיא לא יודעת שהוא הראשון שאני מחבב מזה הרבה זמן כי היא לא יודעת על האחרון, אני מעביר את המסך לסרט כי אני ממש לא נופל לתרגיל של להשאיר מצגת פסיכית דלוקה על המסך, פותח את הדלת עם החיוך הכי רחב שאני מצליח לגייס, אבל בשניה שאני רואה אותו, בצורה הזויה, החיוך מצליח יותר להתרחב.
הוא רוכן לנשק אותי, לא מהנשיקות הארוכות, אלא הקצרות והמתוקות שאומרות, אני שמח לראות אותך. אבל הוא לא מסתפק בזה, הוא גם אומר לי שהוא שמח לראות אותי.
"הגיוני שעברו יומיים וכבר הספקתי להתגעגע?" הוא אומר לי כשנכנס לדירה.
אני מחייך אליו ומראה לו את המיקום שעליו נשב, ממש לא חשבתי על סידור הישיבה במשך חצי שעה.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Roman d'amourלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...