למה בנים כאלה דרמתיים כשהם מצוננים?

75 22 8
                                    


הערת הכותבת:

מזכירה שהעלתי ספר חדש! "הוא לא חלק מהשגרה שלי" 

ועכשיו כשיש לספר של הנרי רק כמה פרקים עד הסיום (כן, אנחנו מתקרבים...אבל חכו עכשיו מתחילים לקרות פה דברים) זה הזמן לשמור כבר את הספר השני בספרייה :)

לפרק:

"אלוהים בנים כל כך דרמתיים כשהם מקבלים צינון" לילי נכנסת לדירה עם הצהרות כשהיא חובקת בידה את מארינה, "אני כל כך שמחה שאני לא צריכה לסבול את זה"

"זה אזור חסר שיפוטיות היי" אני מתלונן, למרות שיש משהו בדברים שלה, אני סך הכל חטפתי צינון, זה לא סוף העולם ווכריס לחלוטין מתנהג כאילו אני עומד למות.

"לא שופטת, אחרי הכל באנו לבלות איתך כשחבר שלך ב.. איפה?"

"פריז" אני עונה.

"פריז" היא משיבה.

"אני לא מאמין שהוא אשכרה טס בלעדייך כשאתה חולה" ג'סטין שכבר ישוב חצי שעה בספה בלי להוציא מילה, סופסוף פותח את הפה.

"זה סך הכל צינון" אני עונה. הוא רצה להישאר איתי, אני התעקשתי, לקחתי את המזוודה שלו דחפתי אותו מהבית ונעלתי אותו, אחרי שעתיים שהוא עמד וצעק לי מבעד הדלת הוא סופסוף הבין שאני רציני ושהוא צריך לטוס לפגישת עסקים שלו, טיימינג מקסים זה פגישת עסקים היחידה שנשארה לו מהעסקים בחו''ל, יוצאת בדיוק כשאני חולה, "אבל הוא חוזר מחר"

"אז היום נראה 'אמיצה', אתה תאהב את הסרט ממש" קנדל בא מוכן עם דיסק, ולפני שכולם יצחקו על איך שהוא 'אולד פאשן' הוא אומר שחשבון הנטפליקס שלו מושהה, "מתברר שכשמישהו שפעם יצאת איתו לשני דייטים, לפני שנתיים, משתף אותך בחשבון שלו, ואתה משתף עוד חברים" הוא מסתכל על ג'סטין ולילי שמצחקקים, "שמשתפים את החשבון לחברים שלהם" הוא עובר עם המבט למארינה שמופתעת וצועקת שהיא באמת חשבה שהחשבון של לילי, "בסופו של דבר הוא משנה סיסמא"

"חשבת לשלם על עצמך?" אני שואל, קנדל מסתכל עלי במבט מופתע וחסר הבנה, כאילו הצעתי את הדבר ההזוי ביותר.

הסרט מתחיל וקנדל צדק: ילדה קטנה עם בעיות עצבים ששונאת את אמא שלה, רוצים לארס אותה לגברים שהיא לא מכירה, והיא נלחמת בחץ וקשת? לא יכולתי לבקש יותר, אה, וגם יש לה רעמת שיער.

"חכה זה חשוב להמשך" קנדל נוגע בי בכל פעם שיש פרט שולי במשך, "גם זה" הוא עוצר את הסרט ודואג שאני אצפה כמו שצריך, עד שבעצירה הרביעית ג'סטין צועק עליו שיפסיק.

"זה חשוב" קנדל לוחש לי אחרי כמה דקות ואני מתחיל לצחוק, והצחוק עובר במהירות לשיעולים שהופכים לכאבים חזקים בחזה, אני מתקפל על הספה ומתפתל בכאבים.

"קנדל לא עד כדי כך מצחיק" ג'סטין אומר אבל קנדל עוצר את הסרט וישר רץ להביא לי מים.

"היי היי הכל טוב תנשום" הוא דוחף לי את הבקבוק וכשאני מנסה לשתות הכל נשפך, אני לא מצליח להתרכז בבליעה כשהחזה שלי מתכווץ והכאבים איומים.

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now