כשאני נכנס לדירה אני נזרק על הספה ומחייך לעצמי כמו חולה-אהבה שאני. כשאני מקבל ממנו הודעה, אני מרגיש שהפנים שלי נקרעות מחיוך, לעזאזל, זה נשמע רע.
כריסטיאן: נהנתי איתך הערב, לילה טוב הנרי
אני ער בחמש לפנות בוקר, לאחל לו טיסה נעימה. אבל מצד שני גם צורח לעצמי לכרית, למה עד שמצאתי גבר כל כך מקסים, זה מישהו עם עסק במדינה אחרת.
ריצת בוקר, אימון, על איגרוף מוותר כי אין לי חרדות לפרוק, קריאה של ספר רומנטי שאני צורח בחלקים המקסימים וישר להכין ארוחת בוקר.
רק עוד כמה שעות עד שהוא יורד מהמטוס ומתפנה לדבר איתי, אבל לעזאזל אני כל כך חסר סבלנות.
ליז הגיעה עם ג'יימס, שהחליט שהוא חלק משגרת ארוחת הבוקר.
"הבאתי שוקו" הוא מרים שקית ועושה לנו פתיחה חגיגית, "יש גם כמה גבינות שאני חושב שתאהב, וספל חמוד שהיה בקופה אז קניתי כי אני חסר מעצורים"
"הספל בשבילי?"
"הספל בשביל הבית שלך, שיהיה בשבילי"
"קנית ספל בשביל להשאיר אותו אצלי, ולשתות ממנו כשאתה מבקר אותי?"
"בדיוק" ג'יימס מאשר ועורם לו בצלחת חביתה וסלט, מוזג לי וליז שוקו בספלים פשוטים, ואילו לו בספל המיוחד.
אני מסתכל על ליז, וליז מסתכלת עלי, ג'יימס מסתכל על שנינו.
"בבקשה תדברו כבר, ליז, מה אח שלך אמר על הנרי, הנרי, מה אתה אומר על אח של ליז"
ליז מושכת בכתפיה, "כריס אמר שהוא לא יערב אותי ולא יספר לי כלום, החליט שהוא נותן להנרי להיות החבר שלי בסיפור, אני חושבת שזה מגוחך כי הוא כבר גרם לי לספר לו מלא פרטים על הנרי, אז זה לא הוגן"
"אני חושב שגם אני אשמור את זה לעצמי" אני עושה בועות עם הקשית בשוקו.
"למה לא הבאת לי קשית?" ג'יימס שואל.
"למה לא קנית לי ספל?" אני מחזיר.
"מתי יום ההולדת שלך? אני אקנה לך ספל"
"אין מצב, תקנה לי ספל ב5 דולר ליומולדת?" אני מתחמק מהעובדה שיום ההולדת שלי חלף לפני כמה שבועות.
ליז מחליטה להתערב ושואלת מה המתנה הכי יקרה שאי פעם קנו לי, ואני חושב על זה לרגע.
"אולי רכב" אני אומר.
"מישהו קנה לך רכב?!" ג'יימס כמעט צועק.
"כן, הוא לא רצה שאני אסע באופנוע אז הוא חשב שאם הוא יקנה לי רכב שווה אני אתפתה ואנהג רק בו" התוכנית הזאת כמובן לא עבדה, אבל כן עברתי להשתמש לרוב ברכב.
"אחותי, יש להנרי שוגר דאדי" ג'יימס מגחך וליז נראת מודאגת לרגע, אז אני מרגיע אותה ואומר שאבא שלי קנה אותו, לא אבא סוכר.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...