החיים חזרו לשגרה כשכריסטופר עזב, אבל אני עדיין נותרתי במחשבות ושאלות לגבי עצמי, בכמה הפעמים שעלה בדעתי לארוז תיק ולטוס לפריז למצוא את עצמי, הבנתי שאני משתמש בבריחה כדרך התמודדות, היי, עוד בעיה.
הבעיה בפגמים בעצמך היא שאתה לא מודע לכך, עד הכאפה שאתה מקבל כשאתה מנסה לברר למה אתה פועל בצורה שאתה פועל, ואז לא נותר אלה לשאול את עצמך שתי שאלות- איך אני פותר את זה? ו... איזה עוד פגמים יש בי, שאני עדיין לא מודע אליהם?
החיים של אחרי המרתון היו פחות נחמדים, הייתי צריך דבר להתרכז בו, שיסיח את דעתי. אבל מצד שני, אני באמת רוצה להשתפר, בתור בנאדם. לא כלפי אנשים, אלא כלפי עצמי. אבל אפשר להשתפר בתור עצמך אם אתה הוא היחידי שעוזר לעצמך?
מצאתי את עצמי מדבר עם ג'יימס עד שעות מאוחרות בלילה על החיים, מברר איתו לגבי דברים שתמיד הציקו לי, והוא היה מדהים, חכם וקשוב.
"אולי תלמד פסיכולוגיה" הוא אמר יום אחד כשישבנו בבר וגכחתי.
"לא, באמת. גם אם לא פסיכולוגיה, משהו אחר" הוא נראה מהורהר בתוך עצמו, "מתאים לך.. לעשות משהו. להשקיע בו את כל כולך" הוא הסתכל עלי, בוחן אותי בשביל למצוא את קריירת חיי, "יש בך משהו, הנרי, אני מרגיש שאתה מאד מתפזר, במיוחד עכשיו כשאין לך את המרתון לחכות לו"
המילים שלו חיממו אותי, ולרגע רציתי לספר לו, שכבר השקעתי את כל כולי במשהו.
"אני עושה דברים" עניתי.
"כן, אני רואה את הציורים שלך, הצילומים והגוף שאתה עובד עליו מן הסתם, אבל אני מתכוון משהו אחד, שתשתף את העולם איתו, או שתשפיע על אנשים דרכו"
"אני לא מחפש פרסום"
"אני לא מתכוון לפרסום" הוא כיווץ את גבותיו, כאילו אמרתי את הדבר הכי מופרך בעולם, "אפילו להיות מורה, אני חושב שתוכל להשפיע כל שנה על ילדים ולהיות כמו הורה בשבילהם, אני לא יודע" הוא הסתכל עלי, "אתה צריך לעשות משהו"
"או מישהו" גיחכתי.
הוא גלגל את עיניו, "אתה לא יכול לברוח מהשיחה, כבר הספקנו לנהל הרבה שיחות רציניות, אל תעמיד פנים שאתה בחור ריק מתוכן עכשיו, אני כבר מכיר אותך"
"יו" קנדל התיישב לידי, "אני קצת מרגיש מאחור, קבעתם להיפגש בלעדי?"
ג'יימס התחיל לגמגם, "אממ כאילו- אנחנו.."
"רגע, אתם כאילו, משהו?" קנדל פקח את עיניו בפליאה.
"לא" ג'יימס שלל ישירות.
"אלוהים, ליז סיפרה לי שקצת הנחתם ידיים אחד על השני, אבל לא חשבתי שזה היה באמת רציני" הוא הניח יד על פיו, כאילו פלט משהו אסור.
"פעם הבאה נדאג להזמין את כולם" צבטתי את קנדל, מוריד מראשו את המחשבות המגוחכות לגבינו, אבל הוא עדיין המשיך להסתכל עלינו בסקרנות.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...