למה היא לא לחצה?

92 22 8
                                    

"אתה דלוק על אח שלי?" ליז לא חסכה מהמילים שלה, וישר שיגרה את השאלה שריחפה מעלינו בימים האחרונים. היום הגיע- הוא סופסוף נפגש עם חבר מהעיר, נותן לליז בוקר פנוי בשביל שהיא תאכל איתי ארוחת בוקר, כמו שהיא צריכה. ואני לא יודע אם אני מקנא בו, שהוא לקח לי את החברה הקבועה, או מקנא בה, שהיא איתו.

"אני לא" הכחשתי, ידעתי שאם היא תדע היא ישר תנסה לשדך בינינו שוב, וזה הדבר האחרון שאני רוצה, שהוא יחשוב שביקשתי מאחותו לשדך לי אותו.

מעניין אם הוא אמר עלי משהו.

"הוא דלוק עלייך" היא הודיעה. הלב שלי קפץ ויכולתי להרגיש את לחיי בוערות, הוא דלוק עלי?

הוא דלוק עלי.

"אה-הא!" ליז הצביעה עלי, "ידעתי!!"

"רגע מה?"

"אמרתי לך את זה כדי שאני אראה איך אתה מסמיק! אתה דלוק עליו! על אח שלי! זה יהיה כל כך מקסים, אתם תהיו פשוט מתוקים ביח-"

"חכי, חכי" קטעתי את הפנטזיות שלה, "אז הוא לא דלוק עלי?"

"לא כרגע" היא התפתלה, "אבל כאילו, אם תצאו, ותדבר יותר מחמישה משפטים" היא נעצה בי מבט מאשים, "אני בטוחה שהוא ידלק עלייך"

אז הוא לא, זה היה סתם. השבריר שניה של ההתלהבות שלי, שהאמנתי שהוא רוצה אותי.

"עזבי את זה, זה מגוחך, אני לא אצא עם אח שלך, זוכרת? מה אם נפרד, אני אגלה שיש לו פאטיש לכפות רגליים וכאלה.." לא ידעתי אם אני מנסה לשכנע את עצמי, או אותה.

היא נחרה בבוז ונראתה מאוכזבת, אבל לא לחצה עלי לשידוך, למה היא לא לחצה?

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now