כריס רוצה לעשות עוד מרתון, ואני כמו החבר הטוב שאני, מתאמן איתו ומבשל לו כל יום את האוכל הנכון, אבל האמת שהשגרה הזאת לא ממש שונה מחיי היום-יום שלנו, והשגרה הזאת פאקינג מבורכת, לא אכפת לי אם נריב, אם נתווכח, או שכל דבר יקרה, כי כל עוד זה איתו זה בסדר, זה סימן שיש לי אותו.
כמה שבועות אחרי ה'מריבה הגדולה' והיחידה, התחלתי לראות פסיכולוג, שאמנם אני לא סיפרתי לו הכל-הכל, אבל כן קצת על החששות שלי עם כריס, והפחד שלי שהוא יעזוב אותי.
אחרי כמה ימים כשכריס אסף אותי הוא אמר לי שהוא רוצה לעשות קעקוע, וגם הראה לי את הסקיצה: הוא רצה לעשות קעקוע בפנים. של המילה POV. מוקדשת לי משיר של אריאנה גרנדה, מעל הגבה שלו.
"זה ממש בקטנה, חמוד ועדין" הוא ניסה לשכנע אותי, "אוי אלוהים הייתי צריך לעשות את זה הפתעה, אתה לגמרי מוריד אותי מזה"
"אני פשוט לא רוצה שתהרוס את הפנים היפות שלך" אמרתי והעברתי יד מעל גבתו, העור העדין שלו לחלוטין לא צריך להיות מחולל על ידי קעקוע.
"חשבתי שגברים מקועקעים עושים לך את זה" הוא אמר בפליאה.
"לא יודע, זה מוזר שכולך ריק ונקי ורק בפנים יהיה לך קעקוע. אני לא מאשר"
אני לא יודע למה הייתי כל כך נגד הרעיון הזה, אבל באותו יום הלכתי לעשות את הקעקוע, וכשחזרתי לבית קראתי לו, "עכשיו אתה ממש לא יכול. אנחנו אולי נהיה יום אחד זוג הומואים עם קעקועים תואמים, אבל ממש לא נהיה זוג הומואים עם קעקועי פנים תואמים", הוא צחק, אחרי שבועיים עשינו קעקוע בצידי האצבע, עם לב עדין, הוא נישק לי אותה ואמר שזה עד שאני אקבל טבעת.
"נוסעים או רצים?" כריס שואל אותי כשהוא אורז לנו ארוחות להמשך השבוע, "אנחנו צריכים לעשות את הריצה הארוכה שלנו היום".
אני מהנהן וסוגר אחריו את הקופסאות, "נשמור אותה להערב, אני לא יודע אם אני אוכל לרוץ בבהירות אחרי הטיפול היום"
כריס מרים את מבטו אליו, הוא מאד זהיר בנוגע לדיבורים על הטיפול, "מדברים על משהו ספציפי היום?.. או.."
"עדיין לא במאה אחוז"
"לוקח זמן עד שרואים שיפור, אל תדאג"
"אני לא מודאג" אני פותח את המקרר ונשאר מרוכז בו יותר משצריך, "אני פשוט לא יודע עד כמה אני באמת רוצה לדבר על דברים, אז אנחנו סובבים את אותם נושאים כרגע, וזה נחמד כי היא נותנת לי זוויות ראייה אבל מצד שני יש לי קול בראש שצועק עלי, לדבר עליו"
"זה בסדר, אתה תהייה מוכן בסוף" כריס סוגר את המקרר וכורך את ידיו סביבי בחיבוק, "אתה גם לא חייב, לפעמים זה בסדר להיות רק מוכנים לדבר על משהו, ולא לדבר עליו"
בנסיעה לפסיכולוגית אני מסתכל מהחלון ומצלם כמה תמונות, מתחיל לתכנן בראש שלי את מה שנדבר לגביו היום: הכל כדי לא לגעת בו.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...