אני הבחור הרע בסיפור של עצמי, וזה מרגיש חרא.

135 25 9
                                    


כשהתעוררתי הייתי במיטה שלי, עם בגדים נקיים חדשים ופנים רעננות, מצעים ריחניים ודלי לבן לצידי, מחכה לקיא, שלא איחר לבוא.

"בוקר טוב" ליז אמרה ומסרה לי כוס מים עם כדור לכאבי ראש שלקחתי במהירות, הישיבה הפתאומית הביאה לי יותר סחרחורות ונאנחתי בקול, "אני מקווה שלא אמרתי שטויות" גיחכתי ומיששתי את החולצה הרכה שהיא שמה לי, ניחשתי שהקודמת כללה דברים מגעילים כמו דמעות קיא ורוק.

ליז נאנחה והתיישבה לצידי, "מזמן לא יצא לי לטפל בחבר שיכור, לעשות לו ממש את הטיפול המלא של ניקיון והחלפת בגדים" היא בחנה אותי במבטה, העבירה את עיניה על כל גופי.

"תודה" עניתי.

"אם אתה רוצה לספר לי משהו, כל דבר, אתה יודע שאתה יכול, כן?" היא אמרה ברוך שמלווה בדאגה, "אתה אפילו לא צריך לספר, כאילו, מה גורם לך לרע. רק מספיק שתגיד שאתה לא מרגיש טוב, לפעמים גם חצי לפרוק, עוזר".

"מה קרה ליז? מה אמרתי לך?" התחלתי לחשוש מן השטויות שכנראה פלטתי, לא זכרתי דבר, אבל החלום שלי על קייט' אולי מסמל משהו.

"לא אמרת כלום".

"אז? מה גורם לך לדאוג?".

"כשניקיתי אותך אתמול ראיתי כמה דברים".

"זין גדול מהממוצע זה לא סימן לדיכאון, ליז".

"אני רצינית" היא כעסה, היא מהאנשים שלא מסוגלים להוסיף הומור לרגעים אמיתיים, גם אני שנאתי לרוב הומור ברגעים רציניים אבל מצד שני הוא גם היה מפלט מסויים, "ראיתי את החתכים, הנרי".

"אז מה? הם ישנים, כל ילד בן 16 חתך מתישהו"

"וואו, זה התירוץ הכי גרוע שאי פעם שמעתי, דבר ראשון, אני אף פעם לא חתכתי, דבר שני, אתה הבנאדם הראשון שאני רואה עליו צלקות של חתכים, ועוד בכמות כזו. עד עכשיו הסתכלתי על הקעקועים שלך וחשבתי, וואו, איזה יפים, עכשיו כשהסתכלתי לעומק, ראיתי את מה הם מכסים, אני כבר לא חושבת שהם מגניבים. וראיתי את הירכיים שלך שכנראה עדיין לא הספקת להסתיר"

"ליז, מה שהתכוונתי להגיד, שאני כבר לא עושה את זה. כל החתכים ישנים, את ראית בעצמך" ידעתי למה היא חוששת, היא קוראת כרגע ספר על בחור שחותך והסביבה לא יודעת כיצד לעזור לו, זה ספר באורך 600 עמודים, וכל פעם שהיא קצת ממשיכה אותו היא בוכה ומשתנקת ומתקשרת אלי שאני ארגיע אותה. היא קוראת אותו כבר חודש שלם, ולא מצליחה לסיים, 'אני לא רוצה להיפרד ממנו, קשה לי, אני חושבת שהוא מתאבד בסוף' היא ממלמלת בבכי בכל שיחת טלפון והיא נשמעת כאילו היא באמת חוששת לנפשו, נפש של בחור מומצא בספר.

"את לא צריכה לדאוג לי, אני מבטיח לך שאני בסדר, ואם יקרה משהו, אם אני ארגיש רע, אני אבוא אלייך"

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now