נקודת מבט: ג'יימס.
הנרי הולך לשירותים וזה ההזדמנות שלנו לעשות 'שיחת גברים', אני מכחכח בגרוני כסימן פתיחה.
"אתה בטח שואל למה התכנסנו כאן היום" קנדל אומר לכריס.
"במסיבת הרווקות שלי?" הוא שואל בגיחוך.
"תן להם" ג'סטין מגלגל את עיניו.
"אוקיי, למה התכנסו כאן היום?" כריס שואל ברצינות, ומוסיף בלחש, "במסיבת הרווקות שלי".
"זאת ה-שיחה" אני אומר.
"ה-שיחה" קנדל חוזר אחרי.
"אני לא חלק מזה" ג'סטין מציין.
"אם אתה פאקינג תפגע בהנרי-" קנדל אומר, "אני נשבע לך-"
"קנדל" כריס אומר, "אתה אפילו לא צריך, אתה יודע שזה לא יקרה"
"אני רק יודע שיותר מידי פגעו בו ואני לא רוצה שגם אתה"
"אל תדאג" כריס אומר בכנות מוחלטת, ואני מאמין לו. אולי לא האמנתי אפילו לרגע לזה שאני צריך לעשות את 'השיחה' איתו, כי אני יודע לזהות נפשות תאומות כשאני רואה, ומהרגע הראשון בו ראיתי איך הנרי הסתכל על כריס במועדון הזה, בשולחן זה, ואיך כריס הסתכל עליו עם תשוקה ורכות, ידעתי שהם יהיו ביחד.
אני בהתחלה רואה את המבט של כריס נפתח בבהלה, "מה קרה?" אני אומר ומסתובב לכיוון הבר, רואה אדם חמוש עם אקדח שלוף ומבט זועף.
אני מסובב את ראשי במהירות, שומע את הירייה הראשונה, רואה מישהו מנסה לצאת מהדלת ומגלה שהיא נעולה, "תתכופף" אני אומר לכריס, מושך איתי את קנדל וג'סטין אבל אין מקום לכולם מתחת לשולחן, "אני אלך לשולחן אחר" אני אומר וכריס יוצא אחרי, זוחל על ארבע, "הנרי בשירותים" הוא אומר לי ואני שומע את קולו חנוק.
"הוא יהיה בסדר, הוא יהיה בסדר" אני מרגיע אותו, אנחנו יושבים שפופים מתחת לשולחן עם עוד זוג, "הוא שומע את היריות, הוא לא ייצא" אני חוזר ואומר אבל המבט על כריס שובר את רוחי.
"לא. הוא שומע את היריות- הוא ייצא" כריס ממלמל, אני יודע שהוא צודק.
"ג'יימס" הוא מתחיל להגיד וקול ירייה נוסף קוטע אותו.
"אל" אני אומר, "אתה תחיה"
"ג'יימס" הוא אומר שוב, אוחז בכתפי בחוזקה, "תשמור על הנרי, אם משהו קורה.. תבטיח לי שתהיה שם בשבילו, לכל מקרה, תשמור עליו"
"לא" הקול שלי רועד ואני מרגיש דמעות זולגות על לחיי, פאק, פאק פאק.
"אני יוצא, אני אנסה להגיע אליו מאחורה, אני אקח בקבוק מהבר ואדפוק לו בראש"
"לא, לא, כריס זה לא הזמן להיות גיבור" אני לוקח את ידו ומנסה לשכנע אותו לא לזוז. הנרי לא יסלח לי אם ברגע הזה אני אתן לו לקום.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...