לב קטן ואדום

183 28 31
                                    


״יש לי מישהו להכיר לך״ ליז אמרה, ״הוא גבוה, מסודר, נקי, ומאד מכבד״ בין סקוואט לסקוואט.

״אני לא חושב״ כל יומיים היא ניסתה לשדך לי אדם אחר, כל הומו שהיא אי פעם פגשה. עם אף אחד מהרשימה לא נפגשתי או דיברתי, אבל היא לא התייאשה וחזרה כל פעם מחדש עם מספר של בחור חדש.

״בבקשה רק אותו, הוא בדיוק בחופשה בניו יורק ואני בטוחה שתתאימו, אתם ממש נשמות תאומות״ היא התחננה והתקשתי לסרב לה.

״ליז, אם אצא עם אחיך ואז אגלה שיש לו פאטיש לשתן, נפרד, ואת תשאלי למה? ואז או שאהיה הבחור הרע שסתם עוזב את אחיך, ולא תאהבי אותי יותר. או שאגלה לך על הפאטיש שלו, ולא תאהבי אותו יותר. ואז לא תאהבי אותי, כי אני הבחור שגרם לך להיגעל מאחיך״

היא גלגלה את עיניה ״אלוהים לאן הראש שלך עובד״.

את הגוף השרירי שלי החזרתי במהירות, לא רציתי שיהיה יותר מידי שרירי, רק בכמות המעודנת שתתאים לבחור שהוא 1.63. ובכל זאת תגרום לי להיות חזק.

חשבתי על לחזור לקרבות איגרוף, אבל אם להיות כנה קצת פחדתי מתגובתה של ליז, שאני מאמין כי היא תהיה ... בהלם.

יום ההולדת של ליז התקרב, השתקעתי יותר מידי בציורי מים אז החלטתי לרכוש כל דבר אפשרי בשביל להיות מומחה לצבעי שמן, הסתכלתי על אינספור ציורים של אמני עבר והתחלתי בגדול לציור שמן הראשון שלי: פרוטרייט של ליז בהשראת התקופה הרומנטית, עבדתי עליו ימים רבים, שעות רבות מהזריחה עד השקיעה, כך שכל פעם שרצתה להיפגש ואמרתי כי אני עסוק, היא התאכזבה, עד שאמרתי לה שאני מכין את המתנה, כך שכל פעם שרצתה להיפגש ואמרתי שאני עסוק, היא שמחה.

בפעם הראשונה שיצאנו למועדון גייז, ליז לבשה שמלה שחורה גותית עם תחרות ומלמלות, עבדה שעתיים שלמות על האיפור שלה, הבהירה את העור עם מייקאפ בהיר, הוסיפה צלליות שחורות לצד אודם בורדו, כשהיא סיימה היא עברה אלי.

"אז אתה רוצה משהו כבד?" היא שאלה, מורחת על פני קרם לחות לבסיס. הפעם אנחנו לצד שולחן האיפור בדירתה.

"אני לא יודע, מה שאת חושבת שיתאים"

"אבל בישראל, כשהיית יוצא למועדונים, איך היית מתאפר?" היא החלה לחקור, היא הטתה את ראשה, נועצת בי מבט שמצפה למידע.

"כל פעם משהו אחר" עניתי ולא עניתי.

היא נאנחה ולבסוף לא עשתה דבר מלבד מסקרה ולב אדום לצד העין. "אני מקווה שזה טוב בשבילך, אדון מסתורין" אמרה בעודה מגלגלת את העיניים.

"עובר" חייכתי.

אני לא טיפש, ידעתי שהיא מתכוונת להכיר לי במועדון אנשים, אבל האמת שכן רציתי. אמנם עד עכשיו הייתי עקשן לפרטיות מוחלטת ולחברות בלעדית עם ליז, אך כעת אני רוצה להיפתח קצת, להכיר אנשים ולחוות יותר, כמו פעם.

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now