מרמה עם שוקו

133 20 9
                                    


למחרת ליז לא מגיעה, כריסטיאן דופק בדלת שלי, אני מסתכל בעינית ואין איש יותר מבולבל ממני כרגע: הוא יודע הכל, מבין למה אני לא רוצה להיות איתו לבד, הסיבה בגללה אני מפחד ממנו. והוא מופיע בדלת שלי, בבוקר, בלי התראה מראש? לעזאזל לא.

אני לא עונה לו או מראה סימן שאני מעבר לדלת, רואה אותו מניח דבר על הרצפה והולך. כשאני סופר עד שלוש מאות שבעים וארבע אני בטוח שהוא לא חוזר, פותח את הדלת לוקח את השקית ונועל במהירות את כל המנעולים.

השקית מכילה ארוחת בוקר, שתי קופסאות, אחת מכילה פנקייקים, שוקו וממרחים, השניה סלט חביתה ושייק, פתק קטן נמצא בתוכה.

 דייט בווידאו? תבחר איזו ארוחה אנחנו אוכלים, בריאה או שאנחנו בצ'יט דיי3>

חיוך בלתי נשלט עולה על הפנים שלי וזה בסדר כי הוא לא רואה אותי כרגע, אני יודע שאת הפתק הזה אני אשמור בארנק שלי, לנצח, בערך. אני מחכה כמה דקות כדי לתת לו זמן לחזור לבית המלון, לוקח מחשב נייד למטבח ופותח אותו, מתקשר לכריסטיאן שמופיע ישר על המסך, עם החיוך הרחב שלו.

"אני חושב שנלך על החביתה" אני עונה לו, ומארגן הכל בצלחת.

החיוך שלו מתרחב אף יותר, "אני ארמה עם שוקו אם זה בסדר" הוא אומר.

"לעזאזל, אני אצטרך גם" אני צוחק, "הייתה לי תקופה בחיים שהייתי מכור לשוקו מריר"

"הגיל הזה בו אתה מתעלה על דברים מתוקים אבל עדיין רוצה ג'אנק אז עובר לשוקו מריר?"

"לעזאזל, כן. למרות שעכשיו ליז כל הזמן דוחפת לי שוקו רגיל. מי היה מאמין שאנחנו ככה מזדקנים?"

"איך זה קרה אצלך? אני הפסקתי אחרי האלווין כשגיליתי שאני לא מסוגל לסיים את כל הממתקים, הם פשוט שכבו בחדר שלי במשך חודשים, ניסיתי לסיים אותם בכוח עד שעבר התוקף"

אני צוחק כשאני מדמיין אותו מנסה לסיים אותם ואוכל שוקולד בסבל רב כאילו זה ברוקולי והוא ילד בן שלוש עקשן, "עבדתי פעם בסופר, לא היה שם תקציב לכפיות אז היינו מכינים קפה עם כפות. יום אחד חבר לעבודה הכין לי קפה ובטעות שם לי שלוש כפות סוכר, אני חטפתי הלם ומאותו יום הפסקתי עם סוכר במשך חודשים"

הוא צוחק את הצחוק הנעים שלו, "איך מגיעים למצב של שלוש כפות??"

"אני באמת לא יודע! הוא פשוט שם כף אחת, אמר שזה לא מספיק והוסיף שתיים"

"אז אתה ראית אותו שם שלוש כפות ובכל זאת שתית?"

"ראיתי... היה לי פעם אמון באנשים, מה אני אגיד לך"

הצחוק שלו היה הדבר הכי יפה בעולם, הלוואי והייתי עושה עוד דברים טיפשיים כדי שאני אוכל לספר לו עליהם, כשהוא השתתק המבטים שלנו התנגשנו, ואני יכול להישבע שאם לא היינו בשיחת וידאו, זה הרגע בו היינו מתנשקים.

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now