מסיבת הרווקים לא מתרחשת עם חשפנים ושטרות של דולר, והיא גם לא מתרחשת בנפרד. במקום זה אנחנו הולכים למועדון גייז, האחד שבו כריס חשב שאני וג'יימס זוג. עוד אחת מסגירות המעגל שלנו.
אנחנו מגיעים ביחד ואני פושט את המעיל שלי, מניח על גב הכיסא בתקופה האחרונה גם כשלא קר אני הולך עם אחד, בטראומה מכל הגשמים הפתאומיים בישראל.
"יש לנו עוד הזדמנות להזמין חשפן" קנדל לוחש אלי, בקול, כשכריס אומר שהוא הולך להביא משקאות.
"אני לא חושב" אני לוחש לו בחזרה, בקול.
"אז במסיבות רווקים של גייז הזוג חוגג ביחד, רק הגברים של החבורה?" ג'יימס שואל.
"חוקים חוקים וחוקים, אין פה חוקים. אנחנו פשוט זורמים וחוגגים ביחד" אני עונה לו.
"זה די נחמד האמת, לחגוג את סיום חיי הרווקות שלכם ביחד" הוא אומר בחיוך, "רגע זה כאילו חתונה, לא?"
אני מושך בכתפיי, "וואטאבר"
כריס חוזר אלינו עם המשקאות בידיים, מביא הכל מהכל, "ההזדמנות שלנו להשתכר למוות, לפחות זה נעשה לפי חוקי מסיבות הרווקות" הוא אומר ומנשק אותי.
ניק, הברמן, חוזר אלינו עם בקבוק יין, "מקלארן, 35 שנים, מתנת חתונה" הוא מודיע ופותח, מוזג לכריס ולי, "אהבת את הרפרנס?" הוא שואל אותי.
"תלוי, גנבת אותו?" אני שואל אותו.
"לא גונבים רפרנס" הוא מבולבל.
"את הבקבוק" ג'יימס אומר לו, "הם גנבו את בקבוק היין ב'איך פגשתי את אמא'"
"אה, נכון" ניק אומר, "בכל מקרה, מזל טוב"
כשנייל הולך כריס אומר שהוא מקווה שאנשים לא נפגעים שהם לא הוזמנו לחתונה, "אולי אנחנו צריכים להודיע או משהו, שזאת חתונה מצומצמת".
"אל תדאג ניק קול" אני אומר לו, "כשאנחנו הולכים לירות ביחד הוא רק מדמיין את אמא שלו" אני אומר אבל מסתכל על ג'יימס שמנסה לא לגלגל עיניים למשמע הרובים, הצורה בה הוא מתאמץ מצחיקה אותי.
"אשכרה אתם מתחתנים עוד שבוע" ג'יימס אומר בקול חולמני, "אתם מאמינים?"
אני מסתכל על כריס בחיוך. אני מאמין.
"ברור שאתם מאמינים, אמאלה תסתכלו עליכם" ג'סטין אומר, "אתם דוחים מאהבה כבר" הוא צוחק. הוא במצב רוח טוב היום, חששתי להזמין אותו בגלל מצבי הרוח המשתנים שלו, אבל נפלנו על יום טוב.
אני אוהב את המועדון הזה, הוא לא מהסוג הצפוף ומלא ריקודים, או אפילו הרועש. הוא יותר מועדון מהסוג הרגוע, יש מוזיקה אבל עדינה, שמחה, כרגע בעיקר מככבת אריאנה גרנדה, ניק שם אותה לכבודי. אין פה הרבה אנשים, הרוב יושבים ושותים, כמה זוגות רוקדים, וכולם מרגישים טוב.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...