"לא באמת"
"אני נשבע לך, אם הייתי פלין אז במקום אזיקים היינו משתמשים בשיער של רפונזל"
"אני לא חושב"
"באמת שכן"
"באיזו סיטואציה בדיוק אתה הופך לפלין?" לילי שואלת את ג'סטין.
"בסיטואציה שבת הזוג שלי היא רפונזל"
"אני רק אומר שרפונזל עדינה ממש, היא לא נראת מהסוג הזה שיהנה מקשירות וחניקות"
"אני לא חושב, דווקא האנשים שהכי נראים עדינים הם אלו עם הכי הרבה קינקים, תקח לדוגמא את הנרי" ג'סטין לוחש ומצביע עלי 'בסתר'.
אני רואה את קנדל זז במבוכה בספה, "אני לא חושב" הוא אומר שנית.
"אני ממש לא חושבת, במשך שבועות חשבתי שהוא בכלל א-מיני, אין לו וייב של מישהו קינקי" לילי אומרת, "ואני מומחית בזיהוי אנשים..." היא מוסיפה ומארינה מצחקקת.
"לפחות חניקות, הומואים מתים על זה" ג'סטין אומר.
"ג'סטין, יש לך משהו לספר לנו?" אני שואל.
"אה כן מצחיק מאד 'ג'סטין הומו'" ג'סטין עושה לי פרצוף, "אני קראתי על זה מחקר, אני לא סתם אומר"
"מה הקשר להומואים? כמעט כל בחורה שיצאתי איתה אוהבת חניקות, בלי להעליב לילי זה משהו שאני לא מבין. למה שמישהי תרצה שאני אחנוק אותה?" ג'יימס מתערב.
"בטח אתה תוך כדי שואל אותן אם זה חזק מידי" ג'סטין צוחק מהצד.
"למה שאני לא אשאל? אולי זה באמת חזק מידי והיא נחנקת?" ג'יימס מוחה, הוא לחלוטין שואל, הוא גם אמר לי שהוא מהבחורים שכל חמש דקות שואלים 'זה בסדר? זה בסדר?'.
"לא כל הקטע של חניקה זה להיחנק?" ליז שואלת.
"כן אבל לא להחנק באמת רק להחנק בקטע סקסי" מארינה עונה לה עם חיוך וקורצת ללילי.
"על דבר אחד כולנו יכולים להסכים, לליז אין וייב של מישהי כזאת, למרות שהיה לי שיער צבוע" ג'סטין אומר.
"ג'סטין, אתה לא עסוק יותר מידי בסקס של חברים שלך?" ליז עוקצת אותו וחיוך קטן נפרס על פני.
"זה למטרות מחקר, אני אוהב לנחש על אנשים דברים ולראות אם אני צודק. צדקתי לא?"
"צדקת אבל זה רק בגלל השאלה שלי שהובילה מן הסתם לניחוש המאד הגיוני שלך, על הנרי לא צדקת"
"בטח שצדקתי, הנרי מת על חניקות, תראי איך הוא ידלק"
אני רואה את ג'סטין מסתובב אלי ושם את ידו על צווארי ולוחץ, הוא אפילו לא חזק אבל אני נחנק וקנדל ישר קופץ ומזיז אותו ממני, "מה נסגר איתך?!" הוא צועק עליו, אחר כך אני שומע עוד צעקות אבל אני לא מצליח לעכל מה הקולות אומרים, כי אני יושב על קצה הספה מחזיק בצוואר שלי ומנסה לנשום כמו שצריך, אבל כל מה שאני מרגיש זה את היד שלו עלי, על אף שעכשיו קנה הנשימה שלי חופשי לחלוטין, אני לא מצליח לנשום. אני משתעל ומנסה בכח להתעשת על עצמי, אין מצב שזה קורה לי מול כולם, מול כריסטיאן.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...