החיים שלי הם פאנפיק של ריברדייל

101 19 8
                                    


"אני מבטיח לך שזה לא כזה מעניין" ג'יימס מברך אותי כשפותח לי את הדלת לדירתו, "אנחנו בעיקר מדברים על דברים מדעיים, כימייה במוח"

"אולי זה יעזור לי, נו" אני אומר ומתיישב בספה, מוכן לשיעור הפסיכולוגיה שלו שמתקיים בזום.

"אולי תתחיל להתאמן לעוד מרתון, זה יביא לך תעסוקה" ג'יימס מגחך, "אתה חייב למצוא משהו, להציע להצטרף אלי לשיעור? זה השיא"

"בודד לי, כולכם כל כך עסוקים וכריס בחו"ל, אפילו ליז כבר לא מצטרפת אלי לארוחות בוקר כי היא חוזרת מאוחר מהעבודה" אני נאנח, "למה אנשים עסוקים, למה? איך הם מעזים שיהיה להם חיים חוץ מלהיות חברים שלי?"

"ממש, החיים הבוגרים אה.. היינו צריכים יותר להעריך את חיי הנעורים, זמן פנוי בשפע שלקחנו כמובן מאליו, עכשיו מנסים להצליח להקביל בין שעות שינה, עבודה ולימודים, גם חיי חברה?? אין מצב"

"לא אני" אני מגחך, "אני מנסה להקביל בין סיגריה ספר ואמבטיה, זה מה שקורה בשגרה שלי"

"אם היית לי אמבטיה" ג'יימס מגחך, "מותרות, מותרות! אני אומר תודה על זה שיש לי דירה בלי מקקים, כאן הרף"

"זה היה גם הרף שלי פעם, לאט לאט, תסיים באיזה בית עם שלוש קומות"

השיעור של ג'יימס לא ממש משעמם, אבל הוא מבוסס על חומר שאני לא יודע, כך שחצי מהזמן אני שואל אותו והוא עונה לי, מנסה להסביר לימודים של שנים כדי שאני אבין את השיעור הבודד הזה, "אם זה באמת ככה מעניין אותך, למה שלא תלמד?" הוא שואל.

"אני לא יודע" אני עונה בכנות, "אני מניח שיש מלא דברים שמעניינים אותי, אני לא אדע מה לבחור, ובכלל להשקיע לזה שנים מהחיים שלי? ומי אמר שארצה בכלל לעבוד בזה אחר כך? לא יודע אני עוד ילד"

"הפסקה!" הוא מכריז וקם מהספה בקפיצה, "זה לחלוטין קשוח להקדיש לזה שנים מהחיים, אבל חשוב לזכור שזה מה שהרוב עושים, אם הם מצליחים אין סיבה שאתה לא תצליח"

"אני יודע שאני אצליח"

"דיברתי לעצמי"

"אה" אני אומר, "אז איך הולך עם הבחורה ההיא?"

"איזו? עם השיער הוורוד? סיימתי עם זה מזמן, בקושי נפגשנו ראיתי שזה הפריע לה, זה לא שאני יכול לפנות עוד זמן בשבילה, תראה אותך מגיע אלי בשיעור כדי שנוכל להתעדכן אחד בחיים של השני, זה לא הדייטים שמגיעים לה"

"אז לא תצא עם אף אחד עד סיום הלימודים?"

"כנראה" הוא מגחך, "יש העדפות בחיים, וכרגע בראש הרשימה זה הלימודים, לא לחפש זוגיות"

"אני תמיד מחפש זוגיות" אני אומר, "גם כשאני לא רוצה, אני תמיד מגיע לכל סיטואציה במובן רומנטי, אני עולה על רכבת? אולי אני אמצא שם את הבעל לעתיד שלי, אני הולך לרופא? אולי הוא יהיה האחד"

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now