כריסטיאן יודע אני מקליד לקנדל, חייב להוציא את ההתלהבות שלי למקום מסוים.
קנדל: הולי שיט הנרי, זה מדהים. סופסוף אני אוכל לרכל עלייך עם מישהו.
הנרי: לאט לאט, רק הראתי לו כמה שירים והוא צורח אותם במקלחת, אבל עם הזמן אני אספר לו על כל.. שאר הדברים.
קנדל: הוא נכנס לדמות כשהוא שר?
הנרי: הוא אמר שהוא רוצה להאריך שיער כדי לשיר את האלבום האחרון שלי כמו שצריך..
הנרי: אגב, תודה על אתמול.
קנדל: מקווה שזה לא היה יותר מידי מוזר, לא התקשרתי למייקל כי הנחתי שיש לו מלא שיחות, יונתן היה החבר היחידי שראיתי שלך בלי הרבה עוקבים..
הנרי: לא, זה היה מצוין. תודה.
קנדל: תמיד. אני מצטער על ג'סטין. וגם הוא מאד מצטער. אני לא יודע מה לעשות, אני לא יכול להעלות על זה על הפה שלי אז אני אכתוב את זה: אני מפחד שהוא לא מי שהוא היה פעם, או שאני כבר לא, והתקדמתי למקום אחר, אנחנו כבר לא מי שהיינו, אתמול עבר כל גבול.
אני נאנח, משהו בי רצה שזה יגיע למקום הזה, אבל משהו בי גם ממש לא רצה, לא כשה'קש ששבר את גב הגמל' הוא אני, אני יודע שכשאנשים מחליטים דברים בגללך, הם בעתיד יכולים להאשים אותך.
הנרי: אל תרגיש שאתה צריך לבחור בינינו.
קנדל: הנרי, זוכר את היום בו אמרת ש'הכל סובב אותך'? זה לא אחד מהרגעים האלה, באמת שלא. אני יודע שזה מרגיש כך כי רוב התככים עם ג'סטין הם דרכך, אבל זה לא קשור אליך. הם רק גורמים לי להבין עד כמה אני והוא שונים, עד כמה אני לא מסכים עם מה שהוא מייצג.
🤍
"תתן לי" כריסטיאן עוצר אותי מלשטוף כלים, "אני צריך תירוץ לשמוע עוד אלבום שלך" הוא אומר ושם את האלבום הראשון שהוצאתי לבד.
"זה האלבום הראשון שהקלטתי בצורה מקצועית" אני מתחיל לספר לו כשהוא מפשיל שרוולים, "בדיוק חתמתי על חוזה, השגתי סוכן, הכל היה מאוד חדש, עדיין לא ידעתי מה אני רוצה להוציא, היו לי בשלב הזה בערך .. אינסוף שירים. ורציתי להוציא את כולם, אז נתתי למייקל לבחור, והוא בנה לי אלבום מכל מיני שירי עבר שכתבתי, הוא מדבר על לאהוב מישהו שלא רואה אותך באותה צורה, ועל יציאה מהארון כדבר חדש, מייקל אמר שזה אלבום 'יציאה מהארון' בתור היכרות"
"אבל זה לא באמת הייתה היציאה מהארון שלך, נכון?"
"לא, אני מחוץ לארון מגיל 13... אבל זה היה יותר יציאה מהארון לציבור, לקהל שלי" אני אומר, אני תמיד אוהב להגיד לאנשים ש'אף פעם לא יצאתי מהארון', אבל לחלוטין הייתי בתוכו בעבר.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...