הדירה של כריסטיאן כמעט מפוארת כמו שלי, עמדתי בהבטחה שלי, בערב בו הוא סיים עם פירוק האריזות כל החבורה אצלו, הפעם אני יותר רגוע כי לא צריך לדאוג לניקיון.
אבל לעזאזל, כולם מתנהגים בצורה מגוחכת, ג'סטין לא מפסיק להגיד מילים שהוא למד באינטרנט "שהומואים אומרים" כמו 'סלאי' ו'בסטי', קנדל כל רגע אומר לו ש"ככה מדברים רק באינטרנט" ג'יימס מתערב ואומר שהוא מכיר כמה הומואים שדווקא כן מדברים ככה במציאות, "הנרי אתה כמה פעמים אמרה 'יאאס', אני זוכר!".
"אני לא נחשב"
"בטח שאתה נחשב, אתה כל כך הומו טיפוסי, עם האיפור והשיער" ג'סטין מתעקש.
"אתה מתכוון, הומו טיפוסי עם שפתון לחות ללא צבע, ושיער טבעי?"
"כן" הוא מתלהב, ללא סיבה מצודקת.
"אני מוכן להתערב שאתה הומו טיפוסי בעוד הרבה דברים שאנחנו פשוט לא יודעים כי אתה פשוט כל כך מסתורי ומגניב, שזה אגב, עוד קטע הומואי"
ליז שבצד מנסה לשתות עם קשית קפה קר ושופכת על כל הספה, "שיט" היא ממלמלת, "מזל שאנחנו לא אצל הנרי".
"הומו טיפוסי!" ג'סטין מצביע עלי.
"כי יש לי רצון לא להיות מטונף?"
"כן!"
"ליז מה קורה איתך? עשית בוטוקס?" ג'יימס שואל את השאלות החשובות באמת, וכנראה שגם הרלוונטיות כי ליז מסמיקה.
"עשית בוטוקס??" כריסטיאן מתערב בשיחה לראשונה, "לא נו, ליז" הוא נוגע בפניה ומנסה להבין איפה היא שונה.
"רק בקטנה בצדדים של הפה, אז מתברר שזה קצת מקשה עלי לשתות עם קשית"
"אל תעשי את זה, את צעירה.."
"לך תדע מה הנרי עשה" ג'סטין מזמזם בצד.
"הבנו ג'סטין, חלאס" קנדל מרים את הקול ומשתיק את כל רעשי הרקע, אפילו מארינה ולילי חודלות מלהתמזמז.
"מה נסגר ג'סטין? עשיית מחקר על סטריאוטיפים של הומואים כדי לראות אם אתה יכול לסמן וי על דברים?" אני אומר, והנה הפעם הראשונה שאני מתעצבן בפני כריסטיאן, להגנתי אם הוא היה יודע את כמות הביקורת שהייתי מקבל בתור זמר הומו, הוא היה מבין, אבל האמת שאני חושב שגם עכשיו הוא מבין, או לפחות לא שופט אותי. חלאס, אין דבר יותר מעצבן מסטרייטים, או אפילו לעזאזל הומואים בארון, שמתחילים לדבר על הקהילה בנימה הומוריסטית, מדברים על סטיגמות ושטויות. יש בהם משהו שהם באמת מאמינים שהם 'צוחקים איתנו' כשלמעשה זה לצחוק עלינו.
כריסטיאן שותק בצד, אני רואה את היד שלו זזה לרגע, חושב אם להניח עלי להרגיע אותי או לשמור מרחק. וככה התחיל הערב. הערב התיקון.
YOU ARE READING
רץ כדי למצוא אותך - BxB
Romanceלהנרי היה כל מה שאדם יכול לחלום עליו - הוא זמר מפורסם, אהוב על אין-ספור מעריצים. עם כסף, תהילה, מסיבות נוצצות, ומכוניות יוקרה, חייו נראו מושלמים כלפי חוץ. אך כל זה לא מנע ממנו להרגיש ריק מבפנים. אחרי שבועות של דיכאון, סגור בחדרו ובאותם בגדים, הוא מח...