Nowa książka

1.3K 29 6
                                    

Moi drodzy,

Na samym początku chciałabym serdecznie podziękować każdemu z was za niezwykle ciepłe przyjęcie mojej książki, Bóg Piekła. Kiedy zaczęłam pisać tę historię, nie przypuszczałam nawet, że spotka mnie taki entuzjazm i ogromna liczba wyświetleń. Każda wiadomość od was, która wyrażała waszą radość z książki, była dla mnie nieocenioną motywacją do dalszego tworzenia.

W wyniku mojej pasji i waszego wsparcia powstała teraz moja najnowsza książka, którą śmiało mogę nazwać moim dzieckiem. Wierzę, że "W drodze do siebie" przewyższa "Bóg Piekła" pod wieloma względami. Pragnę podkreślić, jak bardzo starałam się dopracować każdy jej detal, by dostarczyć wam niezapomnianą lekturę.

Jeśli przypadła wam do gustu historia Madison i Ryana oraz mój styl pisania, z wielką radością zapraszam was do sięgnięcia po moją najnowszą książkę. "W drodze do siebie" wciągnie was w wir emocji, gdzie nie zabraknie miłości, tajemnic i elementów mafijnych. Gwarantuję, że będziecie trzymani w napięciu do ostatnich słów.

Mam nadzieję, że spotkamy się w komentarzach pod kolejnymi rozdziałami moich przyszłych dzieł. Wasze opinie i wsparcie są dla mnie niezwykle ważne i inspirują mnie do tworzenia coraz lepszych opowieści.

Dziękuję wam raz jeszcze i do zobaczenia w świecie "W drodze do siebie"!

Kocham was

Majqvarss

Bóg piekłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz