*****
24 decembrie 2400Bel ma scutura usor pentru a ma trezi. Deschid ochii somnoroasa si ma ridic in coate.
-Ce se petrece? E abea sase dimineata.
Be strange din buze in timp ce deschide un sertar si scoate cateva lucruri aruncandule intr-o poseta mare de drum.
-Den iese din spital, mamele noastre s-au dus dupa ea chiar acum...imediat ce se intorc, plecam.
Ma chinui putin sa imi deschid ochii vu greu si ma ridic din pat.
-Cum adica....plecam?
Intreb eu ametita si incurcata.
-Nu putem ramane acasa....voi tocmai ati evadat dintr-un sediu de-al lor, Kira te cauta......toti Distrugatori te cauta, nu putem ramane acasa, ar fi primul loc unde sa ne caute.
-Si....incotro?
Intreb eu scotandumi repede niste haine din sertar si indesandule intr-o poseta de voaiaj, imi pun si cateva cartii, prosoape, sapun si cateva paturi. -Parinti tai au cumparat o dubiţă cu locuri in fata ,doua banchete in misloc, bangheta din spate si portbagaj mare cat cuprinde....cred ca ne va fi casa o vreme.
Imi i-au pe mine niste haine groase din moment ce afara se moare de frig si ma incalt cu cizmele lungi, cand la noi la usa bate cineva. Doamna Wallace intra in incapere si ne i-a bagajele din maini, pare stresata, tremura putin.
-Mamă?
Be se uita intelegatoare la mama ei si o imbratisraza strans.
-Va fi bine.
Le asigur pe amandoua. Coboram jos unde toti restul sunt deja in dubita. Eu, Be si Den stam pe bancheta din spate, Jo, Zack si Ryan pe bancheta din fata noastra, Ilenia, Kimm si parinti mei stau pe bancheta din mijloc, iar parinti lui Be sunt in fata, domnul Wallace fiind la volan. Pornim la drum pe o colina inalta ascunsa printre copacii.
Dupa o vreme ne li istim cu toti, iar muzica festiva incepe sa rasune in masina amintindune tururor ca suntem in pragul sarbatorilor de iarna. Ne oprim la o benzinarie unde Be coboara singura pentru ca ar fi cam ciudat sa coboram toti 12 si sa facem cumparaturi. Dupa un sfert de ora Bellatrix se intoarce cu doua plase mari ine de iaurturi, pachete de biscuiti, fructe proaspete, sticle mari de apa si suc si o prajitura mare cu crema de oua. Kimm se uita ciudat la Be iar aceasta ii intoarce privirea.
-Ce e ? E ajunul Craciunului...avem nevoie de prajitura.
Pornim din nou la drum, iar in scurt timo se insereaza, citind vremea treve foarte repede. Eram asa captivata de lectura mea ca nu mi-am dat aeama ce tarziu se facuse. Toti adormisera, ghemuiti pe locurile lor generoase, dubita foind destul de mare pentru toti.
Inafara de tatal lui Be de la volan si de mine nimeni nu mai era trraz, Be dormra dusa cu capul sprijinit de fereastra, iar Den se refugiase sub o patura la caldura.
Ma ghemuiesc intr-un colt si privesc pe fereastra cand telefonul meu vibreaza.
" Jocul reancepe."
Sterg mesajul inainte ca ceilalti sa il vada, nu vreau ca ei sa se streseze...dupa toate nu insinueza nimic din mesaj, doar ca ne cauta, iar noi stiam deja asta.
Imi scot pana din buzunarul jeansilor si o strang in brate.....lana adorm.
-Hey....m-ai chemat?
-K?
Intreb eu neintelegand ce se petrece.
-Ma gandeam ca ai nevoie sa vorbesti cu cineva...
-Deci tu chiar esti aici?
-Visezi...dar da..sunt eu.
Imi zambeste incurajator si se aseaza langa mine.
-Esti inger...nu ar trebui sa sti ce se petrecevun viitor?
Chicoteste privind in gol.
-Mda...cum sa nu, avem doar...o intuitie.
-Ce iti spune .....intuitia?
Continuu eu cu intrebarile.
Inspira zgomotos si face o pauza lunga nefiind sigur daca sa imi raspunda sau nu.
-Uite ce e....ai cel mai bun inger pazitor de pe planeta, cum s-ar putea intampla ceva rau?
-Doar am murkt deja o data...
Radem amandoi dupa care redevenim seriosi.
-Chiar nu vrei sa imi raspunzi..
Da din cap si strange din buze.
-Nu e asta...
-Atunci ce?
-Nu cred ca esti gata sa stii.
Ma incrunt si imi strang genunchi la piept. Asta ce mai inseamna? Ce vrea sa spuna cu asta? Inseamna ca e ...de rau? Sau...sunt asa confuza!!
K imi observa dilema si se grabeste sa imi explice.
-Nu inseamna ca se va intampla ceva rau....eu vreau sa spun doar ....vei vedea , Shay....daca ti-as spune as schimba cursul deciziilor tale, as risc a sa raman fara aripi....sau mai grav...fara cap.
Chicoteste singur la gluma pe care doar el a inteles-o.
-Trebuie sa plec....si....nu mai fi trista, iti promit ca totul va fi bine.
O i-au ca pe un raspuns discret la intrebarea mea si ii intorc zambetul dupa care el dispare din visul meu si imi continuu somnul linistita.
CITEȘTI
Blestemul alegerii-Infama vol.2
FantasiShailene a decis pentru ce vrea sa lupte, a facut o alegere, o alegere de care va depinde soarta a doua lumii. Dar cum poti sti daca o alegere e corecta daca alegerile corecte nu sunt corecte pentru toti,iar cele gresite nu sunt in totalitate gresit...