Cap.27. Adio putere

39 12 0
                                    

*******
Ajungem la farmacie, fara sa fi scos vreun cuvant tot drumul. Ii intind lista farmacistei, iar aceasta merge pana in spate. Ma asez pe un scaun si imi strang bluza mai tare pe langa mine. Apa e asa de uda, asta nu e coret.
Farmacista se intoarce cu o plasa mare cu emblema farmaciei in care se afla trusa medicala si calmantele de pe lista mamei, platesc si ii intind plasa lui Ryan...dioar nu am de gand sa o car eu. Dam sa iesim din farmacie cand demeia de la tejghea ne striga inapoi si imi intinde doua pliculete de ceai instant de gripa. Ma uit intrebator la femeie, iar aceasta ridica din umeri.
-Ati umblat prin plaie...veti avea nevoie.
Dau sa scot cateva banconote dar femeia ma opreste si da din cap.
-Doar grabitiva...ploaia pare sa devina mai puternica.
Ii multumesc si ies urmata de Ryan. De data aceasta glumim unul pe seama celuilalt si ne tachinam ca de obicei. Dupa toate suntem niste pusti idioti, trebuie sa ne si comportam astfel.
Chicotim continuu pana ajungem in masina. Ryan ii intinde punga mamei care verifica sa nu lipseasca nimic. Imi i-au geanta mare pe umar si ies din masina indreptandu-ma spre baia banzinariei. Intru intr-o toaleta si imi dau jos hainele ude, imbracand altele curate si uscate. Imi desleg parul murdar si inainte sa vina cineva in baie inchid usa si imi var capul in ghiuveta dand drumul apei. Imi spal bine parul cu samponul din geanta si il limpezesc repede dupa care il usc cu un prosop. Deschid din nou usa băi, dar se pare ca nimeni nu a incercat sa intre inca. Imi var geanta pe umar si ma urc inapoi in masina. Ceilalti s-au intors si ei de la cumparaturi asa ca putem porni din nou la drum. Ma ghemuiesc la locul meu de langa fereastra, m-am luptat cu Be pentru loc ul aceasta, iar pana la urma eu si Den am castigat locurile din mijloc. Be asculta muzica la casti, iar Den vizioneaza un film pe laptopul portatil a lui Jo. Ma ghemuiesc sub o patura pufoasa si incep sa citesc dintr-o carte cand telefonul incepe sa imi vibreze in buzunar.
" Prima faza...bifat"
Daca i-as radpunde ar reusi sa identifice locul unde suntem nu? Da..inteligrnta miscare, probabil ca mesajul nici macar nu are vreun sens, e doar ca sa ne induca in eroare si sa ii raspumdem. Ar trebui sa le dpun celorlalti? Mnee....
-Jo? Exista vreun mod prin care sa trimiti mesaje fara sa se poata identifica locul unde esti? Adica...vreo setare?
-Sigur...de ce?
Nu sunt foarte buna sa mint, dar Jo ma cunoaste si crede ca nu am de ce sa il mint, deci nu ma stradui sa par credibila cea ce probabil face minciuna mai naturala.
-E ceva din cartea pe care o citeam...si e ceva greu de facut?
Continuu eu indreptanduma pe drumul cel bun.
-Nu...dami telefonul tau sa iti arat..
Tasteaza cateva butoane si imi intinde telefonul.
-Vezi...a fost usor. Acum ca sa il faci la loc trebuie sa ..
-Nu! Adica...e bine asa, nu e nevoie sa il faci la loc.
Jo ridica din umeri si se intoarce la telefonul lui.
"Ce vrei sa spui prin PRIMA FAZA?"
Ii scriu eu Kirei.
" Nimic important, toate la randul lor"
Ridic o spranceana desi ea nu ma poate vedea.
" Daca nu ai de gand sa imi spui atunci de e te-ai mai stresat sa imi scri aia? Esti dupa femeie".
Nu mai primesc mesaje o vreme, dar chiar cand sper ca am scapat, telefonul bipuie din nou.
" Tot te voi gasi....doar pentru ca te ascunzi acum, nu indeamna ca nu ne vom mai gasi fata im fata niciodata. Va trebui sa daci o alegere, iar atunci va trebui sa iesi din ascunzatoare."
As putea sa ma prefac ca mesajul acesta nu m-a pus pe ganduri, dar imi ajunge o minciuna pe azi.
-Avem dispozitivele lunii cu noi, nu?
-Normal...sunt singurele noastre surse se putere.
Imi intrerup Jo si Ryan gandurile.
-Apropo de asta, baieti...in spate gasiti bagajul meu, acolo am pus dispozitivele, ar fi mai bine sa le aveti mereu la indemana.
Den i-a bagajul tatalui meu si ne imparte dispozitivele. E bine sa am bagheta mea din nou in mana...ii pot simti puterea...ca o vibratie calda. Imi indes bagheta in cizma si atunci aud vocea lui Zack speriata.
-Dispozitivul meu s-a rupt!
Privim toti cu gura cascata la pumnalul rupt in doua. Primul meu gand e ca singura niastra sursa de putere e distrusa.....puterile dispozitivelor functioneaza doar cu toate dispozitivele.

Blestemul alegerii-Infama vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum