Cap.23. Suflet pentru suflet

42 13 2
                                    

******
Il imbratisez pe Gabe si ii promit ca ma voi intoarce la el inainte sa plec. K ma prinde de incgeietura si inchid ochii, cand ii deschid ma aflu in sala de judecata, cu cei cinci ingeri postati in fata noastra, seriosi, mareti, importanti.
K face o plecaciune si imi face semn sa ma asez, iar acum la fel ca inainte imi fixez privirea pe podea nefiind prea prezenta la discutia ingerilor, dar cuvintele femei cu aripi negre ma fac sa ma cutremur.
-Desi suntem constienti ca nu este alta cale si ca domnisoara Enrin trebuie sa se intoarca, nu avem cum sa o trimitem inapoi.
K face ochii mari si cade in scaun.
-Dar nu ati mai facut asta?
Intreaba el nedumerit si surprins.
-Ba da...dar cu spirite care erau doar pe jumatate aici, spirite ale caror inimi inca bateau, oameni in coma de exemplu.....dar ea....ea e moarta dea binelea.
Imi vine aproape sa izbucnesc in lacrimi, iar K observa asta si ma prinde strans de mana.
-Sunteti siguri ca nu exista nici o solutie? De orice fel...
Intreaba K mai mult sugerandule ceva......el stie o solutie de care ei nu vor sa auda.
-Nu...nici una...iar acum, K...te-am ruga sa eliberezi sala pentru sltcineva.
Iesim pe coridor, iar K tranteste usa in urma lui.
-Nu pot sa cred ca au ignorat-o...
Ingaima el furios, batand din aripi, atat de piternic ca ma tranteste de perete.
-Ce sa ignore?
-Mai e o solutie.....astfel poti trimite inapoisisuflete complete, se numeste suflet pentru seflet....nimeni nu poate trai acolo jos fara un suflet...iar cand ajungi aici ramane doar spiritul...dar oameni pot trai cu jumatate de suflet, de aceea exista solutia suflet pentru suflet...cineva drag iti daruieste jumatate din sufletul lui reantorcandute la viata, doar ca...
-Ce?
Intreb inca incremenita de la explicatiile lui.
-Cele doua persoane raman legate pe viata.... e simte una, simte si cealalta, cand moare una...
-Moare si cealalta..
Ii continuu eu fraza mai mult decat uimita.
********
K pare foarte stresat in dimineata aceasta, nu face decat sa se plimbe dintr-o parte in alta a camerei . Stau asezata pe patul lui K dand din picioare in fata si in spate.
-Ai de gand sa te plimbi toata eternitatea?
Intreb eu aleganduma cu o privire rautacioasa.
-Trebuie sa fac ceva....
Spune el trist asezanduse langa mine.
-Chiar atat de mult vrei sa scapi de mine?
Ma aleg cu o alta privire frustrata si suspin exasperata.
-Nu e mare lucru....pot sa raman si..
-NU! Nu intelegi...daca tu nu te intorci, lumea se va duce de rapa.
Stau putin pe ganduri.
-Atunci ce ai de gand?
Se ridica si deschide usa.
-Merg sa iti i-au jumatatea de suflet..
Ma ridic im graba si ma stramb la el.
-Pe cine?
-Functioneaza doar daca cele doua persoane tin mult una la cealalta asa ca stiu deja pe cine voi aduce.
-K...K!!!
Il strig ca o nbuna, dar e prea tarziu. Nu voi accepta ca cineva la care ton sa isi dea sufletul pentru mine, e periculos. Nu pot sa cred ca K ma lasat singura aici. Cineva bate la usa, iar Gabe imi zambeste si se aseaza langa mine.
-Unde iti e ingerul?
-S-a dus....
Ridica o spranceana si ii fac semn ca nu e important.
-Cand pleci?
Ma intreaba el rezemanduse de perete.
Risic din umeri si imi ridic privirea repede spre el.
-Vei veni cu mine?
Zambeste trist.
-Sti ca nu se poate..
-Ba da! Ti-am putea gasi pe cineva care sa iti lase jumatate de suflet...mama sau tata ar fi dispusi si..
-Nu...Shaile...nu vreau sa ma intorc.
Ma uit fix in ochii lui neintelegand despre ce vorbeste.
-Sunt binr aici! Acum locul meu e aici, nu mai am nimic de facut pe pamant, am ramas aici doar pentru ca eram prea tanar....sti ca mai am putin si voi obtine permisiunea de a fi inger pazitor?
-Ce? Asta e minumat!
-Stiu...vezi? Nu mai am nimic de facut pe pamant....am murit..nu sunt esential acolo asa ca tine, eu pot sta foarte bine si aici.
Ii zambesc trist si il imbratisez strans.
-Deci nu te voi mai vedea?
Intreb trista aproape izbucnind in plans.
Gabe zambeste strengar si imi face cu ochiul.
-Eu te pot vedea oricand...
Ma ridic si ies din incapere indreptanduma spre sala de judecata.
In incapere ii zaresc pe cei cinci ingeri si le K alaturi de....
-Ryan!!!
Tip disperata alergand spre el.
-Shailene...eu...
-Nu...pleaca! Acum!
Tip la Ryan adresanduma totusi lui K.
-Nu pot sa cred ca l-ai adus pe el aici...tu nu intelegi, nu va functiona oricum, lasa-l in pace! Parca ai spus ca functioneaza doar vu sentimente puternice...noi...suntem doar prieteni.
Spun eu nu prea sigura pe e mine.
-Vom vedea....am primit deja permisiunea.....
Dau din cap disperata, iar lacrimile incep sa imi siroiasca pe obraji.
Unul dintre ingeri ma tine in loc departe de K si Ryan.
-Ce trebuie sa fac?
Intreaba Ryan serios si decis.
-Nu....Ryan...sa nu indraznesti sa..
-Taci Shay...nu ai fost acolo, nu sti ce ai facut cu neglijenta ta, toti sufera, te-ai gandit la parinti tai?
Tipa Ryan cat il tine glasul. Incremenesc si ma uit fix la el inca plangand.
K ii explica lui Ryan ce trebuie sa faca, iar el inchide ochii si incepe sa se concentreze. Cei cinci ingeri ,cu K sase, ne incercuiesc luanduse de maini si murmurand cuvinte fara inteles. Ma arunc la podea dand inca din cap cand deodata totul se intuneca.





Blestemul alegerii-Infama vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum