Cap.29. 1 la 0

43 11 1
                                    

*****
Ma aflu pe campia unde am intalnit-o pe Yoceline dupa ce am murit. Dar ce caut aici acum? Sa fi avut un accident cand dormeam eu? Sau...s-ar putea sa visez...? Locul nu pare la fel ca inainte, e mai in ceata...aproape transparent, ca prin vis. Deodata imi amintesc de padurea Mortiilor si viilor unde continuam sa am cosmaruri, controlate de spiritul paduri. Are dea face cu ce mi se intampla acum? Simt ca da, dar nici nu stiu ce mi se intampla.
Ochii incep sa imi lacrimeze si sa se inchida dar ma stradui sa ii las deschisi. Printre lacrimi si ceata reusesc sa disting o pereche de aripi mari si cenusi. Cunosc o singura persoana cu astfel de aripi.
-Kay?
Alerg spre el linistinduma imediat ce il vad. Alerg spre ingerul meu, dar imediat ce ajungem fata in fata, nu ma mai pot misca. Imi simt corpul paralizat reusind sa imi misc doar ochii. Atunci vad chipul persoanei ce imi sta in fata, nu e cu siguranta K...dar e tot cineva cunoscut, din pacate.
-Ce cauti aici...de ce esti in visul meu?
Isi da parul blond pe spate si zambeste. Pare slabita. Nu e aceasi persoana puternica, salbatica, ironica si malefica....acum pare atat de lipsita se vlaga. Desi e doar in vis, stiu ca se prezinta asa cum e si in realitate...nu stiu cum dar stiu ca ea imi controleaza visul. Zambetul slab i se sterge de pe fata si riduri lungi i se intind sub ochii incercanati si umflati.
-Ma stradui mult sa te capturez, Shay...dar esti puternica ..o adevarata luptatoare. Mai e putin pana la alegerea ta, iar ej nu am reusit inca sa fac nimic in privinta asta...puterile mele se duc pe apa sambetei.
Continuu sa o privesc fix...de parca as fi putut face altceva.
-Nu am reusit sa te ucid in oricate feluri am incercat, dar acum trebuie sa abordez o metoda drastica.
In spatele Kirei apare matusa Natalie.
Are o calysa in gura si e legata cu funii groase.
Izbucnesc in lacrimi si incerc sa tip, dar imi dau seama ca nu pot nici sa vorbesc.
-Am o armata de peste zece mii de oameni, gandestete ce frumos ar fi sa ordon ca draga ta matusica sa fie impuscata o data de fiecare soldat...cum ne spuneti voi? Distrugatori...da.
O privesc in continuare fara puteri, o privesc fara sa pot face nimic pentru mine sau matusa mea.
-Daca i tr-o saptamana nu vei fi aici, Shay..matusa ta o va pati rau..si poate ca nu iti pasa de ea...de batrana asta inutila..dar dupa ea vor urma si ceilalti....
Chicoteste, iar incet incet ceata si lacrimile imi dispar din ochii, dar o vad tot mai putin pe matusa mea. Kiea se invarte cu spatele la mine si o i-a de brat pe Natalie tarand-o dupa ea.
-A...apropo, salut-o din partea mea pe satena acea simpatica, care tipa ca o soprana atunci cand o impusti cu pistoale de electricitate.....cum o cheama?...a da....Bellatrix.

*****
Deschid ochii speriata,cu lacrimi in ochii si tremurand din toti rarunchi.
-Esti bine?
Intreaba Den privinduma surprinsa si incruntata.
Incuvintez dupa care incep sa ii povestesc visul repede, balbainduma.
Mama ma priveste muscandusi buza.
-Esti sigura ca nu a fost doar un vis?
Intreaba ea probabil sperand ca sora ei este bine.
-Stiu sa fac diferenta....asa cum stiu cand visez acum stiu ca nu a fost doar un vis....a intrat cumva in mintea mea, asa cum ni se intampla in padurea mortiilor si viilor.
Mama cade pe ganduri ingrijorata, iar Den ma strange de mana.
-Si partea cu Be...de ce i-a facut ei rau?
Intreaba Zack.
-Probabil vroia sa imi demonstreze ca nu pot fugi...ca ne va gasi oricum si ca daca nu fac ce vrea ea, persoanele la care tin o vor pati...ca si Be...dar poate mai rau.
Ma stradui sa nu le arat celorlalti cat de frica imi este, nu vreau ca ei sa se ingrijoreze. Dar ce ar trebui sa fac acum? Sa ma sacrific pe mine? Nici gand....dar ce alta solutie am?
Stau putin pe ganduri. Harry e inca la sediu...a fost alungat dupa ce ne-a ajutat sa iesim dar si-a jurat fidelitarea reusind sa se infiltreze inapoi..acum e in Durmstang, dar cred ca daca as ahunge eu acolo ar fi chemati toti soldati.... daca as fugi la sediu prefecanduma ca ma predau, matusa ar fi eliberata, iar apoi eu as putea fugi asa cum am mai facut, ajutata de Harry. E un plan destul de bun, as putea sa ma intorc la el putin mai tarziu. Aud un mormait scurt si o vad pe Be ridicanduse in coate aratand foarte confuza.
-Ce s-a intamplat?
Imtreaba privinduma in ochii.
-Te-as intreba acelasi lucru.
Raspund zambindui incurajator.
-Un soldat...Distrugator...pistol...curent...durere...intuneric...eu..
-Şst! Esti in siguranta acum.
O linistesc eu pe Bel care vorbeste balbait si repede. Dupa ce se calmeaza ne povesteste mai in detaliu ce s-a intamplat, dar ideea proncipala e tot aceasi. Soldatul a inpuscat-o cu un pistol electric. In timp ce restul incearca sa o asigure pe Bel ca e in siguranta, eu ma intorc la planul meu.
Ceilalti nu mi-ar permite niciodata sa ma duc singura la sediu, dar mi-ar strica planul venind cu mine...hm...daca nu ar sti nimic? ....M-as putea furisa noaptea cand toti dorm..
Pe fata mi se largeste un zambet malefic si observ ca Den se uita suspicios la mine.
-Ce e?
Intreb eu prefecanduma ca nu inteleg motivul priviri ei obsesive.
Ea ridica din umeri si isi muta privirea la fereastra. Atunci vocea tatei se aude, vesela si energica.
-Am ajuns in siguranta, copii!!

Blestemul alegerii-Infama vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum